La melodia de l'amor

Un relat de: annah

El so del piano inunda la totalitat del pis gairebé buit.
Tan sols hi ha dues persones. L'una asseguda davant del piano, i l'altre asseguda al seu davant.
La primera toca amb tota l'ànima, amb tot el cor, deixa que els seus sentiments flueixin i corrin des del seu cor i del seu cap fins a la punta dels seus dits, que es belluguen lleugers damunt del teclat. Sembla que ballin al compàs de la melodia.
La segona, l'observa detingudament. La seva mirada no pot deixar de mirar aquells ulls aclucats, aquella cara dolça, aquelles mans bellugadisses. Aquell sentiment tan a flor de pell, tan pur. Sent que podria estar mirant-la durant molt de temps, anys, una eternitat...
Al mateix temps que ella, amb els ulls aclucats, sap que ell l'observa; aleshores una esgarrifança la travessa de cap a peus, això la fa somriure, però en cap moment això afecta a la melodia que continua sonant.
Quan el so del piano s'acaba, ella obra els ulls i es creua una mirada. Una mirada carregada de sentiment, d'emoció i sobretot d'amor. Un amor dolç, tendre, pur i innocent.

Comentaris

  • Ei, annah![Ofensiu]
    Magdeta | 03-04-2005

    Ets pianista i això es nota en aquest relat que és un combinat de música - i melodies - amb sentiments... Això fa que aquest relat esdevingui un petit tresor...
    I si mai vols fer un duo, ja ho saps, jo sóc violinista...
    Petonets bonica!
    HAS FET UN BON TREBALL!

  • La melodia..[Ofensiu]
    Sareta_16 | 03-04-2005 | Valoració: 10

    M'has transportat en aquest espai on has descrit tan be...és makisim nena!:D
    Que aquesta melodia mai deixi de sonar!^^
    Ho escrius amb una sensibilitat, una tendresa única!:) Gràcies per aquest fantàstic escrit!

  • Melodies en el cor[Ofensiu]
    Jurdi | 01-04-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt! Descriu veritablement els teus sentiments a traves de la música, gran font d'expressió per tu.
    M'encanta que la pianista faci brutar dels seus dits la mervellosa melodia i cridi la atenció del que la vigila.
    La noia se'n adona però continua tocant, pk sap que el noi a qui dedica aquesta canço l'esta mirant!
    La que toca deus ser tu i l'altre......?
    Estaria bé que algun dia aquesta melodiosa música fos tocada davant d'aquesta persona tan important per tu i en ell renaixessin sentiments tan bonics com estimar ha algu i voler estar amb ell.

  • i que la melodia...[Ofensiu]
    Capdelin | 30-03-2005 | Valoració: 10

    segueixi sonant i omplint el pis i els aires i el món... i que desperti Chopin i s´emocioni també... je je
    T´haurà sigut fàcil inspirar-te en el piano, en les mans bellugadisses, en l´abstracció total, emportada per una melodia que enamora...
    Ets molt detallista i imaginativa... escrius correctament i amb gran perfecció... per a tu un relat és com una peça magistralment interpretada a piano... i per això sona tant i tant bé... perfecte!!!
    Per cert, quan el seient que està davant del teu piano estigui buit, m´avises... amb molt de gust seré un espectador interessat... je je
    un petó i una abraçada!!!!

  • felicitats[Ofensiu]
    ITACA | 24-03-2005 | Valoració: 10

    Un relat ple de sentiment , el final sobretot m'ha encantat has descrit amb poques paraules un sentiment o millor dit un moment ple d'amor alegria i mirades tendres.
    Segueix així anna .

    PD: Mai perdis la melodia de l'amor


    ITACA

Valoració mitja: 10