La gran catedral gòtica de la competència

Un relat de: fosca

La fredor de la pedra em va gelar l'ànima, sentia com si el poder més ocult i recondit d'aquest món tingués ganes de posseir-me. Jo volia escapar de la il·luminació via vitralls. Mirava el cel: no hi era. Negre. Gris.

Tenebres que s'acosten, jo crido i ningú em sent.
Les campanes! Em giro i pujo a l'alt campanar sonor. Arribo i miro el que m'envolta: Sola, per sempre més. Sola i amb ningú més. Ni una paraula.
L'orgue toca notes de mort, els cants corals em criden. Espera'm que ja arribo!

Jo, amb un vestit llarg i negre, cabells fins els genolls, mirada fixa i poc inquieta. Els peus descalçats, la pell blanca.

Camino distesament fins a trobar el meu nou lloc.

Preciós.

Comentaris

  • Continua Fosca[Ofensiu]
    roda03 | 02-12-2005 | Valoració: 8

    Hola Fosca,
    Sé que moltes vegades valorar és el de menys, acabo de llegir el teu relat i la veritat és que m'has transportat fins a la catedral i tot i que no hi he estat mai, des d'avui ja no m'és tan desconeguda.

    Moltes gràcies pels teus comentaris i sobretot segueix escrivint si us plau poetesa de les ombres.

    Un brindis per l'amor i per les nostres vides,
    Roda03

  • Una catedral, quan no hi ha gent...[Ofensiu]
    cassigall blau | 26-11-2005 | Valoració: 10

    ...un lloc perfecte per trobar-te.

    Quan puc, m'hi passo tb estones.

    L'has descrit tal com es...Felicitats!

    pere

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62871 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)