LA CABRA

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
En Bernat de petit vivia davant d'una comissaria dels Mossos. No és que el cos en si li agradés un munt, però sempre estava a l'aguait. Tenien uns gossos pastors alemanys que enamoraven. En Bernat li agradaven molt els gossos i sempre els mirava, si estava al carrer alguna vegada que altre havia demanat si els podia tocar. Un dels mossos què coneixia molt al vailet a vegades li deixava fer.

Aquell dia en concret els mossos varen rebre el avis de què una cabra estava menjant flors en un parc proper. Com que semblava que no tenia amo, els mossos varen capturar el pobre animal els ficaren al cotxe patrulla i com que no sabien què fer de la bèstia el varen portar a la comissaria .

Aquell dia en Bernat va observar l'animal lligat a una corda que ficaven a dins. El noiet va baixar rebent les escales, volia veure de més a prop la bèstia.

En veure la cabra es va dirigir al mosso que coneixia.

- Ospa va dir el vailet !. Ara també teniu cabres!!. Que no feu servir els gossos?

- De mica en mica ja sembleu els de la Legió!!!!

No va dir el noiet si a mi ja m'agraden també les cabres, ara jo crec que els pastors alemanys són molt més intel·ligents.

I dient això va somriure al mosso, va acaronar el cap de la cabra i molt satisfet va tornar cap a casa seva.

Anava murmurant, molt millor els gossos, la cabra dixar-la per la Legió.!

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    Karin | 10-03-2017 | Valoració: 10

    He rigut amb la cabra dels mossos

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

326105 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.