La bèstia i l'odi

Un relat de: llacuna

A la serralada dels Andes viu una bèstia que s'alimenta de l'odi, és de la família del còndor, o potser fins i tot més gran. Com que en el paratge que viu no troba odi. De tant en tant, baixa als pobles i ciutats, i es transforma en dona. Diuen que quan viu com a dona, s'enamora profundament però mai perd la consciència. S'introdueix en relacions ben complexes, amb homes que no l'estimen, sinó que només cerquen alguna mena de profit. I ella des de la distància que li dóna la seva natura, menja i menja odi, fins que se n'afarta. Amb aquest odi reprèn el vol i sobrevola les muntanyes observant la vida dels pobles de la serralada amb una pau infinita, quan se li acaba el combustible, tornar-hi i així fins al final dels seus dies. Un curiós ésser, no ho trobeu?

Comentaris

  • llacuna,[Ofensiu]
    Carme Raichs | 11-07-2008 | Valoració: 10

    el teu microrrelat és realment curiós. Hi descrius una criatura que potser no per odi, sinó per amor, vol xuclar tot l'odi dels èssers per fer-los més humants. Per això marxa amb una immensa pau, amb la satisfacció de la feina feta.
    Això és el que jo hi he vist, i tu m'has fet sentir.
    Felicitats!
    Una abraçada.

    Carme