La bena als ulls

Un relat de: Rubba Bertanero



El Ricard n'està ufanós de la seva mare. L' ha criat tota sola des que el pare va marxar amb una companya de la feina. Pel Ricard només existeix la seva mare, que també li fa de pare. I, justament és això,el que li està explicant al seu company Robert.

- Mira, xaval! La meva mare em coneix totalment. Crec que és mig bruixa, sempre que en faig alguna que no havia d'haver fet, m'enxampa!. Em mira fixe als ulls i em diu: "Ricard m'has d'explicar alguna cosa?".

El Ricard al principi deia que no amb el cap tot i que la mirada amagava alguna cosa. Llavors la mare començava a esbrinar el que havia passat aquell dia. Potser havia fumat d'amagat, potser havia agafat algun diner del calaixet dels diners, potser no havia anat a classe aquell matí...fós el que fós , sempre li encertava.

El Ricard estava sorprés de tenir una mare tant espavilada.

El Robert li va dir: Potser té dots de telepatia.Per això sempre t'ho endevina.

I just entraven al portal de casa del Ricard, tot xerrant, que la mare guardava ràpidament la contrasenya del facebook del seu fill, gràcies a la qual, podia tafanejar tot el que feia.

Comentaris

  • Que no tenen telepatia totes les mares?[Ofensiu]
    Vicent Terol | 12-06-2016

    Em sembla graciós que jugues amb la telepatia associada a les mares perquè, sovint, fa la sensació que compten amb aquest poder!

    Relat amb final divertit que podria entendre's com un homenatge a les mares.

  • Bona mare[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 22-02-2016

    Bona la mare d'en Ricard, amb una contrasenya fa tanta feina com si tingués telepatia!
    Amb un toc d'humor has enllestit el relat d'aquest mes, ens ho han posat força difícil amb això de les comunicacions!
    Fins al proper!

  • Les mares...[Ofensiu]

    Les mares, de cara els fills, ja ho tenen això de la telepatia [potser en diuen intuïció], quasi sempre saben el que han fet o el que pensen i, si a més a més tenen la complicitat de les noves tecnologies...
    Per la meva part, crec que és un bon relat. Sort!
    —Joan—

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 19-02-2016 | Valoració: 10

    Aixó es fer trampa, es un relat precios i molt actual.
    Montse

l´Autor

Foto de perfil de Rubba Bertanero

Rubba Bertanero

77 Relats

91 Comentaris

43487 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aprenent a escriure.

Disfrutant de llegir.

S´accepten comentaris, (fins i tot si són bons).

xavi6227@gmail.com