L' importància de ser

Un relat de: Rubba Bertanero

Algú va veure un paquet abandonat sospitós. Algú altre va trucar la policía. Mentre, algú avisava a la tele. Algú que no tenia molta feina, es va quedar darrera la linia que havia muntat la policia perquè ningú no passés, tot fent el xafarder.

Quan, el Yako, pastor alemany de la policia, va ensumar el paquet, va reconèixer de seguida la olor de l'indigent que cada matí rebusca als cubells de brossa de l'aeroport.

Falsa alarma. Va desaparèixer l'interès, i tots els "algú" van tornar a esdevenir "ningú".

Comentaris

  • Grácies[Ofensiu]
    Lecram | 06-04-2018 | Valoració: 10

    Grácies Rubba pel teu relat, com a antropoleg social que sóc, m'ha agradat molt aquest relat i també m'ha fet pensar en una teoria que fa temps que penso i repenso. Doncs la pregunta per la identitat, per el ser, pel sentit...Es una d'aquelles, que jo anomeno, les grans preguntes i que sempre tornen, i no es poden defugir.

    La meva teoria, que va en sintonia amb el teu relat, ve a dir que nosaltres som existencies fugaces, només som en la mesura en que ens relacionem amb els altres. Potser sona un xic filosofic, pero sincerament crec que es així.

    Salutacions,

    Lecram

    Pd: Tens uns relats molt interessants i bons.

l´Autor

Foto de perfil de Rubba Bertanero

Rubba Bertanero

77 Relats

91 Comentaris

43517 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aprenent a escriure.

Disfrutant de llegir.

S´accepten comentaris, (fins i tot si són bons).

xavi6227@gmail.com