Korvatunturi Fell - Segona part

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Si us dic que Jussi va ser molt amable i bon anfitrio no dic cap mentida. Ell tambe es single i tambe ha passat mala experiencia em digue sopant.
Ell no sopa a la cuina pero com que es el fill dels amos fa el que vol. Tambe em va fer saver amb orgull que la seva mare es Sami i el pare no, pero si fill de la Laponia.
Coneix Barcelona i ha viatjat molt. Pero que una catalana vingues sola a on Jesucrist va perdre les botes i encara les busca el va xocar.
Tambe li va xocar que fos tant igual a les noies del Nord ell esperarava una morenassa.
Jo rient li vaig dir que tota la meva familia pell clara i ulls clars i que venia fugint d' una relacio fatal.
Fugint va dir rient, a on vols anar? Aqui tenim ossos i llops i tambe temperatures de 30 sota zero, per lo que si no vols acavar com un gelat no surtis poc abrigada
Que no saps que tenim tambe trolls?? Ells es mengen a les turistes i es va posar a riure a cor que vols.
Jo tambe vaig riure i despres de tres mesos em vaig sentir alleujada.
Al donarme la ma em vaig enrampa, si enrampa. Es l'estatica va dir, compte amb aixo i tambe compte en no caure de cul. El gel es fort.
Ara a descansar dema es un dia guapo, motos de neu, esqui de fons i altres coses...
I amb un sonriure va marxar.
Jo despres de buscar molt i anar a parar inclus a la sauna per fi vaig trovar la meva habitacio.
Podeu creura que al posar la clau al pany, inclus vaig veura les xispes.
Quina enrampada!!!!
Ostres maleit Hotel i maleida electricitat estatica!!!
I al enretirar la nordica per ficarrme al llit, ho vaig fer amb el capciro dels dits.
Menys mal. No va enrrampa.
I en molt de temps vaig dormir com mai, I els meus somnis van ser bons i el descans profitos.
Lo que no sabia era lo que el dema m, esperava

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

326001 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.