KANDINSKY A L'ESPAI

Un relat de: Narcis08
Rector dinyesor orinal...hips!...jo...hips...faig tard a la nyora...no, nyena...no...fenya....miri, sap què? Mentre vinia pel carré, jo tot content, m'he trobat una nau especial, d'aquelles que es fan per encàrrec, sap?....un moment, que em parlen pel mòbil intramuscular...sí, sí, no!!...sí...ah, per on anava?...ai, sí, gràcies...dons això, que han surtit dos paios molt ben vestits de Carnaval...verds, clar... sí, verd maragda...que m'han dit si volia anar a una festa...ni idea, lo Gepese no'l conec...no m'interrompi, home!...això, que una festa estelar fora del cosmos i tal...jo no tinia plan...bueno, tampoc ne tinc mai...m'ha dixat la nòvia i estic més penjat que un ganxo...i he preguntat si era en un polisportiu...hermètic, ara!...no, tinia portes i tot...bueno, que no acabarem mai, eh?....i mos hem posat a jugar al 3 i mig...allà dins hi feia una calor!... anaven en calça curta...no, no portaven Visquemecs!, que m'hi haguera fixat, perquè la xicota me'n va regalar uns que m'anaven petits... i llavòrens, com que he perdut...sí, mos jugàvem quartos...me n'ha tocat un amb una paia....ai, sí, que m'embalo...dons he entrat al quarto aquest i m'han examinat...sí, tio, jo que aprovava només l'Educació Física a l'ESO...osti, quin mal rotllo...clar, ni temps d'estudiar...a lo que anava...que m'han examinat de Mates...m'ho han comptat tot: un cervell, dues mans, un nas, dos testicles...se'ls han mirat bé, els podrits, me feia angúnia que me'ls toquesson, però semblava important, sap?...i en aquestes que diuen: "Terrícola!!"...jo, que pensava que s'havien confós de nom perquè al meu deneí hi posa "Terenci Rispau Colagror" hi feien un anagrama de com me dic...pos vaja...que m'examinen, i se posen a riure...com a bojos... i d'una puntada me tornen aquí, a la fenya...sí, avui, dilluns de Carnaval. ....No vol pas un cafè?....Jo en necessito un, de ben carregadet...La paia aquella sí que anava carregada...no, no, amb sacarina, ja ho sé..."Cambio y corto!" Surto a fer un tomb per fora la nau...eh?...Sí, clar que porto el vestit posat...ai, l'escafandra....carai amb la ressaca...guaita, l'ET!!...ja va...ja va!....

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Narcis08

Narcis08

22 Relats

56 Comentaris

26448 Lectures

Valoració de l'autor: 9.97

Biografia:
Sóc filòloga anglesa per la UdL.

He viscut 2 vides i 1/2. Ara refaig rels a Tàrrega.

Em dic Montserrat Aloy i Roca a la vida real. Escric en català: articles, poesia, contes i teatre. També tradueixo poesia de l'anglès al català. També dic poemes, faig performance i presento llibres, si m'ho demanen.

Tinc correu: cantireta@gmail.com
I tinc un bloc en què hi cap de tot, sou convidats a passar i participar-hi:
http://cantireta.blogspot.com