Inventant detalls

Un relat de: betixeli

M'agrada quan dus aquella samarreta a ratlles, la que et va passar el teu germà i encara et queda una mica gran.
M'agrada quan camines distret, mirant-te els peus avançant sense un rumb clar. M'agrada quan tarareges cançons inacabades perquè no te'n saps bé el final.
M'agrada quan de la butxaca en treus coses que ningú s'esperava, coses que ni tan sols tu saps explicar què hi fan allà.

M'agrada quan m'agafes per la cintura i em fas fer un pas enrere, i acte seguit somrius demanant perdó sabent que ja estàs perdonat.

M'agrada que no siguis ningú en concret per així poder imaginar que tens tots aquests defectes. M'agrada saber que el que escric no és cap mentida, sinó simplement un invent del meu cap.

Comentaris

  • Monitora![Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 11-09-2007

    Primer de tot gràcies per ser monitora, de veritat!

    Segon gràcies pel coment, creia k ja ningú llegia i era voluntari...

    Tercer i parlant del teu relat i és que m'agrada el final perquè sóc dels que pensa que no hi han mentides, tansols sentiments oposats que no volen entendre's com a tals.

    "Vivim per viure!" no és cap gran frase, s'ha de reconeixer, però a vegades ho oblidem.
    I el que vull dir és simplement que la vida està plena de coses precioses, una d'elles la creativitat i la esponteneitat d'escriure i expressar-se.

    Dius que voldries que fos un invent del teu cap, jo diria més; és part de tu en el moment que tu el crees i li dones vida. Però no parlo del noi dels teus somnis, parlo del text que és part de tu.

    "Seamos realistas pidamos lo imposible!"

    Una abraçada
    pOL :)

  • Malgrat inventats, els petits detalls ho són tot a la vida...

  • indefinida | 03-09-2007 | Valoració: 10

    La nostre imaginació és de les úniques coses que no ens pot espatllar la realitat.
    M'ha encantat.


    Salut!

  • Tot un detall[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 03-09-2007 | Valoració: 10

    M´ha agradat llegir el teu relat,té un toc d´elegància literària que m´ha encantat. Enhorabona.
    Mercè Bellfort

l´Autor

Foto de perfil de betixeli

betixeli

112 Relats

294 Comentaris

92991 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Surto a la terrassa i cullo tres fulles de menta, en tasto una i escric el que em ve al cap,
i el mateix faig amb les imatges que sorprenen els meus ulls d'aprenent, amb els fets que em remouen i amb els pensaments que faig crèixer sense saber-ne massa el destí. Escric el que sento, i al desar-ho en paraules és com si tot el que he (a)notat esdevingués més tangible, més compartible, més de veritat.