Intimitats

Un relat de: Mercè Bellfort
Van acordar-ho els dos: aquella nit seria ell qui faria l’espectacle mentre ella restaria al marge, mirant-lo. A l’estança una llum tènue, una música suau i un perfum de gessamí començaven a escalfar l’ambient. L’aparició d’ell es va fer esperar una mica. Ella tenia la sensació que l’hi havia posat el nivell molt alt la darrera vegada que es va exhibir davant seu; ara mostrava una gran curiositat per saber si l’orgasme que esperava tenir s’acabaria produint.

Finalment aparegué ell amb un barnús blanc lligat a la cintura. S’apropà al llit i, lentament, va desfer el llençol de seda beige per ficar-s’hi dins. En aquell precís instant la cambra va quedar a les fosques. En pocs segons va aparèixer algú disposat a donar-li plaer. Un cop ben coberts els dos va començar l’hora de la veritat. Des del racó de l’àmplia estança ella va intuir que ell no faria un “solo”, que aquest cop aniria més lluny i que seria capaç de tot per superar el repte establert. Ben atenta, parà atenció als gemecs que es deixaven sentir. Algunes paraules, poques, no gosaven traspassar els llençols i restaven amagades. A ella, però, li semblava escoltar: “Més, més, frega’m els pits amb el penis, no t’aturis; fica’m el puny que m’estic obrint de desig” I d’altres obscenitats que la posaven a cent.

Així va ser com va començar a recargolar-se i a tocar-se. Els murmuris que li arribaven l’escalfaren fins al punt d’arrencar-se els sostenidors i magrejar-se sense parar. Les calcetes també començaren a humitejar-se. Uns crits continguts evidenciaven que estava tocant el cel.

L’endemà, satisfets, riallers, comentaren com diantre podia haver donat tant de sí una nina de plàstic.

Comentaris

  • La intimitat[Ofensiu]
    Llorenç Garcia | 26-01-2014 | Valoració: 10

    Un relat molt ben estructurat en què es teixeix de manera paulatina la intimitat i la confiança que uneix aquesta parella. L'element de sorpresa final reforça encara més aquesta línia temàtica tan ben pintada amb les pinzellades necessàries.

    Una abraçada, Montse! :D

  • Amb intriga, erotisme i sentit de l'humor[Ofensiu]
    Atlantis | 25-01-2014

    aquest tesx eròtic (ufff, amb aquest tema m'estic posant a cent, ha ha ha).

    M'ha agradat tornar i poder llegir-te. A mi em costa fer relats, però gaudeixo molt llegint-los.

    Una abraçada

  • Un relat...[Ofensiu]
    AVERROIS | 23-01-2014 | Valoració: 10

    ...imaginatiu, sensualmente eròtic i amb un final inesperat. Què més és pot desitjar?
    Mercés pel teu comentari.
    Una abraçada.

  • Imaginació al poder![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 16-01-2014 | Valoració: 10

    El teu relat ens mostra una magnífica forma de jugar a nines quan ens fem grans. Escrius molt bé, Mercè!
    Una abraçada
    Pinya de rosa

  • Com sempre...[Ofensiu]
    Naiade | 11-01-2014

    ...has tornat a fer un relat genial, m’he divertit d’alló més llegint-lo i encara més al final amb sorpresa inclosa. Potser si que van triar eròtica per fer-nos passar el fred!!
    Una forta abraçada Mercè

  • Hi han accesoris[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 04-01-2014

    que haurien d'estar a totes les llars si se saben fer servir i aquests dos en saben i molt.

    Un relat que et deixa amb un somriure divertit al final.

  • Mira per on...[Ofensiu]
    rnbonet | 04-01-2014

    ... tot arriba de la 'boutique'! En plàstic o sense, amb més o menys il·luminació. Un final perfecte, xicona. Perquè a tot l'anterior ja anem acostumant-nos, amb el 'concurset' famós.

    Bon any, bona ventura i tot el que desitges!

  • ai!!![Ofensiu]
    DomusSilvestre | 04-01-2014

    I jo que m'imaginava una mulata.... bé, a la nina me la imaginaré mulata. Hahhaaa! M'ha agradat molt.

  • M'encanta[Ofensiu]
    allan lee | 04-01-2014

    tot aquest ambient. Casolà i no obstant d'alt voltatge: així hauria de ser, seriem tots més feliços! Encantador, de debó. Molts petons i bon any, guapíssima

    s

Valoració mitja: 10