INTERVENCIÓ ANAMÒRFICA

Un relat de: jomagi


Costarà d’entendre-ho, però m’esforçaré d’escriure-ho tant bé com pugui perquè sigui entenedor...

En primer lloc, haig de dir que tot el que es llegirà és totalment inintel·ligible si no és llegit prèviament seguint un ordre establert...

Res del que estic escrivint te res a veure amb els episodis que més endavant es llegeixin d’amagat dels autors...

Per exemple, la veracitat de les tres dones que de cop han deixat anar aquest flairós i subtil rastre d’Yves Saint-Laurent; no és el que us penseu no, no...

Ara, si d’entrada deduïu que la sentor enterbolida de femellam és real, aleshores vosaltres mateixos...

Llavors millor serà que la vida s’estructuri tal com vingui, però sobretot aleshores deixeu-vos de gratar obsessivament l’interior dels vostres enrevessats i libidinosos pensaments...

Bé, fins aquí tot el que volia donar-vos a entendre. Si repasseu amb interès, no ja el que ha quedat reflectit en aquest escrit, sinó el que jo volia veritablement escriure-us, veureu com precisament és tot el contrari del que he escrit... I és aquí on rau l’espectre amb clau anamòrfica.



Comentaris

  • Intervenció...f[Ofensiu]
    Prou bé | 16-08-2024

    ... fantàstica!
    Amb total cordialitat