INCERTESA

Un relat de: jomagi
Aquells llunyans anys en que érem tan cadells, joves i inexperts, amb dos fills petits...

Tot mirant els terrats d’aquella ciutat de l’Anoia...

En aquell matí de primavera humida vaig quedar tocat per la incertesa...

De sobte vaig pressentir per on anirien els camins de la meva vida...

Tot s’enfonsà, tot girà, tot canvià, tot passà...

Maleït sigui, ja no soc el mateix !... Sols soc l’ombra d’aquell estúpid jove que s’havia de menjar el món !...

EL MÓN M’HA MENJAT A MI !...



Comentaris

  • No dius...[Ofensiu]
    Prou bé | 19-03-2023

    ... si el que va pressentir s'ha acomplert i sembla que no ha estat bo. Potser vas perdre el "control" del camí a seguir i d'aquí va néixer la incertesa?
    Ben poques coses certes tenim a la vida i saber navegar per aquest mar turbulent se'n diu viure.
    Ets una ànima turmentada?
    Amb total cordialitat

  • Valors[Ofensiu]
    Gardenia | 18-03-2023 | Valoració: 10

    Jomagi tenim que valorar el que tenim avui i ara ...lo mes important es mirar cap endavant i deixar-se acompanyar per les persones que ens envolten ...!!!
    Un petonas !!!!

  • Valors[Ofensiu]
    Gardenia | 18-03-2023 | Valoració: 10

    Jomagi tenim que valorar el que tenim avui i ara ...lo mes important es mirar cap endavant i deixar-se acompanyar per les persones que ens envolten ...!!!
    Un petonas !!!!

  • Llei de vida[Ofensiu]
    Marina i punt | 17-03-2023

    Quan ets jove et veus etern i poderós, és llavors que et penses que pots menjar-te el món. La perspectiva de mirar els anys que tens al davant o la de mirar enrere, no té res a veure.

    Salutacions

  • A veure, que aixequi la mà...[Ofensiu]
    llpages | 16-03-2023 | Valoració: 10

    qui no s'ha trobat en el mateix tràngol. No et pots eludir el que t'envolta, t'afecta t'agradi o no, i són comptats els que, en certa manera, es podrien considerar fora de qualsevol entorn (eremites, etc...). Unes línies per reflexionar, agraït, jomagi!

Valoració mitja: 10