I'm in love (again!) xD

Un relat de: felden

M'he tornat a enamorar!! sí sí sí!!! Com ho sentiu!!! Però aquest cop m'he quedat enamorat d'una ciutat. Pensava que mai no em passaria: la realitat, tanmateix, ha pogut més que jo mateix. Ahir al vespre estava amb la meva xicota a la pl. St. Marc, a Venècia, i vaig sentir que res no importava, i que en aquells moments només existia aquell indret i jo. Era la perfecció en sí mateixa, la bellesa com a concepte... i m'omplia, i s'establia un diàleg silenciós... i la certesa que mai no m'afartaria de mirar aquell espectacle. I vaig sentir que la meva vida canviava, que no hi hauria res que pogués superar aquesta imatge. Vam passar cap a sopar i vaig haver-me d'aguantar les llàgrimes pel fet de no haver tingut prou temps per assaborir-ho, i l'adéu-siau, o el fins aviat... la meva xicota va copsar-ho però no va voler parlar-ne (sort! ^^)

A part d'aquest moment culminant, explicar-vos que vam marxar dijous cap a Venècia. Havíem d'agafar un bus perquè mons pares no em deixaven el cotxe, però van canviar els horaris i vam acabar anant amb cotxe (hehe) a 190 per l'autopista, arribant quan ja havien tancat el check-in. Per sort, feia res i encara vam poder pujar ^^

Després cap a Ljubljana... la ciutat on em vaig fer gran ara farà 2 estius... i recordar, i recordar, i estimar, i estimar... i viure. En el fons, és el millor que es pot fer allà: deixar-se seduir pel feeling que transmeten els seus carrers i locals, i l'ambient bohemi on res no importa i tot és felicitat. A l'endemà vam poder llogar un cotxe i ale! Tour per Eslovènia, seguint les passes de l'agost de 2002 (aix...) i més enllà (ue!)... després un parell de dies a Ístria, avui Croàcia, tornar a LJ a deixar el cotxe i ale tren cap a Venència... i cap a la cita amb el meu segon gran amor (el primer també estava amb mi mentre em deixava seduir pel vespre a la llacuna).

En resum: Venècia t'enamora. Però Eslovènia segueix sent per mi (juntament amb Escòcia, potser un xic més amunt i tot) el millor país del món. Que hi vagi poca gent no vol dir que no sigui la joia d'Europa. Si podeu, aneu-hi. I deixeu-vos portar pel verd, per les platges, per l'aigua a tot arreu, per la seva gent, la seva daily-life, pels llacs alpins, per les seves ciutats i pel centre de Ljubljana...i a més els preus són més baixos! xD

M'ha quedat una merda de post però és que tinc bastanta soneta...

PetonetsSsSsS

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer