Idees...

Un relat de: Pluja

Camins de fang que es desfan a les teves mans,
Somnis llençats a la foguera dels desitjos,
Realment és la vida que esperaves?

Rodes de sons que et xuclen,
Silencis vidriosos sorgint dels teus llavis,
Desitjaves convertir-te en això?

Cor negre que traspua dolor,
Llàgrimes roges de ràbia,
Volies pintar la realitat d'aquest colors?

Lletres, gargots, vides, pensaments...
s'empenyen forçats a buscar la llum que els vas negar.
No la trobaran.

Comentaris

  • M'encanta... aquest final![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 04-06-2005


    És com aquell qui ja sap el que passarà, perquè ja ha fet l'intent moltes vegades i sempre li surt frustrat (o algunes poques vegades i se n'ha cansat...). M'agrada la fredor, que desprèn.
    Però de vegades tenim la capacitat de sorprendre'ns quan menys ho esperem...
    I si les lletres ho busquen...
    no menyspreïs la seva tenacitat, que els desitjos es fan realitat a força de desitjar!

  • però la llum...[Ofensiu]
    Capdelin | 01-06-2005 | Valoració: 10

    existeix... potser amagada en una aparent foscor d'opinió personal... potser la llum existeix però tens els ulls clucs i et sembla nit falsa... potser la llum no és el sol resplendent que fa veure la vida tant clara... potser la llum només és una cuca de llum, suficient per sobreviure i encendre fogueres d'esperança...
    un petó i mil abraçades!!!

  • La vida dona voltes.[Ofensiu]
    PoetaMort | 30-05-2005

    La vida dona voltes volguem o no, ningu ho pot aturar, tots juguem les nostres cartes per tal d'arrivar on volem però, la vida també juga les seves fent que ens desviem d'on volem anar. Sempre hi ha temps de rectificar exepte despres de mort.

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70986 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges