Homes de poc parlar (homenatge -modest- a Plet per un rat, d'un gos i un gat)

Un relat de: Adonis

Ep, tu!
-Qui, jo?
-Sí, tu! Què?
-Què què?
-Com que què? Va!
-Va? On?
-On? Coi, tu! Surt, ja ho faig jo!
-Ca! Tu? Ni boig!
-Com que ni boig? Van cent?
-Cent van que no!
-Fet!
-Tu no pots, vas de cul!
-No et fot! Surt, noi... veus?
-Ho veig, ho veig... si que pots...
-Em deus cent, doncs.
-No els tinc.
-Me'ls deus! Cent dels bons!
-Que no els tinc!
-Cony! Què fots?
-Me'n vaig.
-No te'n vas!
-Si que ho faig...
-Ep tu!
-Qui, jo?
-Si tu, on vas?
-Al banc, pels cent... son ben teus...
-Ah, cony... bon noi...
-Me'n vaig, doncs (ja m'has vist prou)
-Sí, sí, ves, ves... crec que m'ha pres el pèl...

Te l'ha ben pres, tros de ruc.

Comentaris

  • ei! està bé![Ofensiu]
    AnNna | 28-07-2004 | Valoració: 9

    ha de ser difícil això de fer servir tot de monosíl.labs! i així i tot, t'ha sortit un poema prou llarg i amb sentit!!! felicitats.

  • Ep!, sí va, un, dos. Sí va[Ofensiu]

    Noi, ets el rei.
    Ja saps que ho fas molt bé?
    És un fet.
    Ja t'ho dic: ets on ets i no tens por.
    És més, amb un dit pots fer el salt .
    Fes com el llop i prèn el pel a tot deu.
    Més, fet i fet, no som res: és un dir.
    És clar que sí!

  • Tiamat | 14-07-2004

    vaja! això m'ha emocionat més que molts poemes que parlen d'amors i desamors.
    Qualsevol homenatge -per modest que sigui, encara que una servidora va provar de fer la introducció al poema en monosíl·labs, i sé com n'es, de dificil- -i que t'hagi sortit de més de dos versos, més mèrit encara!-. Doncs el que deia, qualsevol homenatge a la figura del meu avi, no pot fer res més que tocar-me molt endins.
    Per cert, la teva biografia m'ha encantat! No et demanaré cap dada, no pateixis, si et veig pel carrer tranquil que et reconec segur!
    Apa, una abraçada, i a veure si el teu seguit d'èxits en tot et deixen un espai per venir a la trobada del 31!

l´Autor

Foto de perfil de Adonis

Adonis

29 Relats

190 Comentaris

84204 Lectures

Valoració de l'autor: 9.01

Biografia:
Vaig nàixer (alguns diuen que vaig aparèixer per generació espontània al costat d'un nan de jardí) un divendres per la tarda.

La meva vida ha estat plena d'èxits amb les dones -per raons evidents- i èxits professionals, per això vaig decidir un dia deixar-ho tot i vendre La Farola als semàfors (de tant en tant també venc mocadors de paper).

Ara vull emprendre -segur que també exitosament- una carrera com a escriptor. Feu-me espai, i us ho passareu bé.

Per cert, de cara a les dones: no penso publicar el meu correu electrònic, ni el meu telèfon, ni cap dada que us faciliti el meu assetjament.