Ho va crear ell.

Un relat de: Pages@s
Hi havia un nen que li agradava molt crear coses i es deia Ethan.
Tot ho creava a la seva habitació. Fa molts anys, quan era petit dibuixava molts robots. Tothom li deia que mai crearia un robot, però ell no es rendia, era el seu somni.
Ell va anar creixent, dibuixant, fins que va arribar als setze anys i va decidir fer real el seu somni.

Va començar a buscar peces, dibuixar com seria el robot. Van passar setmanes i setmanes fins que el va crear. El robot era petit, de color vermell... Es carregava amb el sol perquè tenia plaques solars i es deia 16.

El següent dia el va ensenyar a classe i tothom es va quedar amb la boca oberta i l'Ethan va dir:
- No tot és impossible, si algú vol crear o fer alguna cosa, que la faci. Només hi ha una vida.

No feu cas a la gent, tot ho podeu fer.


Doritos Tex Mex.

Comentaris

  • Esforç[Ofensiu]
    Solsona Bot | 01-04-2024

    M'agrada la perseverança del protagonista. Si es vol aconseguir alguna cosa s'ha de lluitar i treballar per a fer-ho possible. Bon relat!

  • Un bon consell[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-03-2024

    Els somnis s'han de perseguir, sense somnis ni il.lusions, la vida seria molt trista.

    Excel.lent missatge.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10169 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.