GUERRA ENTRE ÀNIMES

Un relat de: Materile


Treballaven amb una única eina: la telepatia. No solien equivocar-se, i era així com controlaven el Món. Un món que cada dia era més convuls i més corrupte.
Aquells estats eren governats per ànimes feixistes i nazis. Tots provenien d’antics governants d’aquella etapa fosca, negra.

Ànimes blanques s’havien proposat netejar-los perquè el món fos més just i s’acabés la misèria i la tirania. Els governants canviaven el curs natural de la vida, i aquella terra estava condemnada a la mort. Manipulaven el clima i es produïen forts cataclismes.

Ànimes blanques feia molt temps que lluitaven contra aquella gent usurpadora de poders i vides, però no aconseguien que canviessin de mentalitat i de criteri. Hi havia un misteri que calia destapar.

Van convocar una assemblea i van decidir esbrinar perquè eren més forts que ells. Des de grans ordinadors i força mental intercedien en les ments vulnerables perquè es rebel•lessin.

Tot va ser quan, Ànimes blanques, van fer presoners uns dels capitosts i se’ls van endur en un laboratori experimental.

En el laboratori van intentar reconduir-los mentalment, quan van veure que no ho aconseguien van pensar en una intervenció directa al cervell. Havien d’acabar amb aquell problema que estenia el pànic i la misèria, la gent cada dia era més agressiva. La Terra estava condemnada a desaparèixer. Els virus fabricats en laboratoris produïen epidèmies i moltíssimes morts, sense haver de lluitar amb armes.

Allà, en el quiròfan van descobrir que portaven un xip incrustat en la matèria grisa. Immediatament el van canviar per un altre amb ordres concretes perquè desactivessin els seus plans i convencessin tots els governs. Si guarien la Terra, els pobles reviurien en pau, en una mentalitat neta. La lluita del bé contra el mal, per la pau i la conservació de la Terra, hauria guanyat.

Ara només calia enviar ordres via telepàtica.

Comentaris

  • Ciència-Ficció imaginativa i de la bona![Ofensiu]
    iong txon | 25-06-2017 | Valoració: 10

    Estic totalment d'acord amb la Teresa i l'Ester que donaria per molt, i per una bona pel·licula …de por! O un conte infantil, com diu la Pilar, potser sí. Que no fan por, de vegades, els contes de fades?

    En tot cas no puc evitar que em cridi l'atenció el simbolisme que se li podria donar a la cosa… relacionat amb la tràgica història real de la humanitat, des del punt de vista de la interpretació que fan Els Principis Divins del relat bíblic de la creació i la caiguda humana, així com de la providència de la restauració de la humanitat. En aquest sentit, el "xip incrustat al cervell" es pot considerar com una referència al llinatge de sang fals, provinent de la caiguda i que des d'aquell origen errat tots portem a les venes. Sobre la manera de solucionar-ho ja seria un altre tema, perquè veig que el teu micro tendeix a caure en la temptació d'aquella màxima dels revolucionaris boltxevics segons la qual "la finalitat justifica els mitjans" Un sentiment molt humà donada la gravetat de la situació, però ja hauríem de saber-ne més i no tornar a caure en aquest parany.

    Et felicito per aquest conte tan imaginatiu!

    iong

  • Molt imaginatiu[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 18-03-2016

    Jo crec que el "xip" haurien de posar-lo al cor de tots els governants. Aleshores tal vegada les coses canviarien.

    Suposo que ara sí que has rebut el meu correu.
    Una abraçada, Maria Teresa.

  • inquieta sí...[Ofensiu]
    deòmises | 28-02-2016

    ...aquesta facilitat de canviar o modificar gràcies a un xip. En bones mans és bo... Però en mans equivocades...


    d.

  • Sorpresa[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 22-02-2016

    Aquest mes, Materile, ens has sorprès amb un relat d'aventures i ciència ficció. Donaria per una peli ;)
    Gràcies pels teus comentaris. Ens anem llegint.

  • Seria massa fàcil...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 22-02-2016 | Valoració: 10

    Seria massa fàcil que implantant un xip tothom es podés convertir en “bona persona”… de totes maneres, tal com és la humanitat, serà o seria millor que a això no s’hi arribi, el més probable és que funcionés en les dues direccions.
    —Joan—

  • Quina imaginació![Ofensiu]
    brins | 22-02-2016 | Valoració: 10

    Caram, Maria Teresa! Amb quina gràcia has explicat aquesta història de ciència-ficció; a mi em costa molt inventar fets del futur... Saps que podría ser un conte preciós per als infants? Jo pensó explicar-lo als meus néts, perquè, a poc a poc, vagin apreciant la bona literatura.

    Un petó,

    Pilar

  • un ritme trepidant[Ofensiu]
    teresa serramia | 22-02-2016

    Quantes idees ben trenades..Una lluita per la humanitat del futur (déu nos en guard!!)
    Quina riquesa de situacions emocionants i colpidores..Molt bé MªTeresa..M'ho imagino reflectit en una pel·lícula i..fa ESTREMIR...Endavant....No paris mai!!
    FELICITATS...

  • Pura telepatia![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 22-02-2016

    Es veu que mentre tu llegies el meu jo llegia el teu, hahaha!
    Quanta creativitat ens regales en aquest teu relat! La imaginació al poder, com diuen!
    Jo també espero que guanyin els bons... Com hauria de ser!
    Una abraçada, Maria Teresa!

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 21-02-2016 | Valoració: 10

    Podria ben ser

  • QUE GUANYIN ELS BONS![Ofensiu]

    Ostres, Teresa!! Espero que guanyin els bons...i la majoria de vegades això no passa. Enhorabona pel relat!

  • Qui guanyarà?[Ofensiu]
    Vicent Terol | 21-02-2016

    Que no serà això el que està passant ara?

    El teu relat dóna per a una bona sèrie, eh? Molt imaginatiu i de lectura amena. Esperem el segon capítol...

  • El xip[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 21-02-2016 | Valoració: 10

    La vida en un xip, tal i com deia aquell. Allò era un programa de televisió i el teu relat és pura ficció. Fa por, però talment sembla que sigui possible. Aquesta és la grandesa d'aquest relat. Una abraçada.

    Aleix

  • Inquietant[Ofensiu]
    Guiomar | 20-02-2016

    Molt imaginatiu però molt real.

Valoració mitja: 10