Gentilhome

Un relat de: Maragda

Occires el drac de la tristesa
que m'assetjava ferotge
quan finia l'esperança.

Brandant un ramatge d'amor
cavalcares ardit i ferm
vers el meu flanc afeblit.

I la tenacitat t'acuirassava.

M'acollires al recer del teu pit
obrint tendrament els braços
de guerrer ardent i ferrís.

Vessant una pluja de joia
allunyares les meves pors
fins a l'avenc de l'oblit.

Comentaris

  • L'esperança no és´l'últim que es perd[Ofensiu]
    Pau Mora | 04-12-2011 | Valoració: 10

    Un poema d'amor que no parla d'amor sinó del conformisme d'una dona que ja no és tant jove i finalment deixa triomfar a l'amor d'una sola persona. Només és un podi celebrat com una victòria. O com dirien en castellà "menos da una piedra"

  • És un bon poema!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 07-12-2008 | Valoració: 8

    M'agrada aquest poema; és simpàtic i té qualitats.

    Felicito al Moncaira per tenir l'honor d'haver-lo motivat i, en certa manera, inspirat.

    Jo l'hauria trobat més bo si hagués tingut més longitud... però, malgrat això, està bastant bé sincerament.

    Saludo a Maragda i a Moncaira. ¡¡Molta sort, xicots!!

  • Gran cavaller[Ofensiu]
    Melcior | 22-05-2006 | Valoració: 10

    Ha de tenir noble dama, i si aquest fet fa possible que tornis a crear, tots li rendirem
    honors.
    Endavant.

  • Una conquesta[Ofensiu]
    angie | 03-04-2006

    Un poema deliciós i ple del plar de la "conquesta", una paraula preciosa i plena de força alhora.
    Gràcies pel comentari, jo t'havia llegit però crec que no t'havia comentat...
    Jo també espero compartir més trobades amb tu, maca.Tot i que no vàrem parlar gaire, et diré que dones sensació de pau... tan preuada!

    petons

    angie

  • Felicitats!![Ofensiu]
    Lavínia | 25-03-2006 | Valoració: 10

    per aquest poema i per la benaurada troballa d'aquest cavaller que ha sabut occir el drac de la tristesa que niava dins del jo poètic i que la pluja de joia et sigui molt beneficiosa com a poetessa i com a dona.

    Molts petons, Maragda.

    Lavínia

  • recer[Ofensiu]
    edgar naúj | 22-03-2006 | Valoració: 10

    Màgiques paraules que acaronen el cor.
    Remor de calma, de felicitat i benaurança.
    Afortunat cavaller, que cercant batalla rera batalla, troba un recer de pau, d'alè, d'amor...
    Meravellós tornar a llegir la bellesa de la teva poesia... Gracies.

  • s'escampa la llum...[Ofensiu]
    ROSASP | 21-03-2006

    dins d'un cor fort i tendre que s'ha obert a la recerca de la més dolça creuada.
    Un espai on no hi ha conqueridor ni conquerit, acaronat per l'abraçada valenta d'una nova percepció de la vida. La que engendra il·lusions i somnis compartits...

    Llegir-te m'ha encomanat felicitat.

    Petons vestits de primavera per tots dos!

  • Enhorabona. [Ofensiu]
    Jofre | 21-03-2006

    Benvinguda sigui, la llavor de la felicitat.
    Celebro poder tornar a llegir poemes de Maragda.

Valoració mitja: 9.6