Fulls Folls: 3 - Ni cuc ni poma

Un relat de: Grocdefoc

Sóc qui sóc i no puc ésser un altre.

De mi esdevé el pensament errant que m'obsessiona perquè m'ajuda a esbrinar i alhora em sé petit i esquifit, com un cuc dins la poma olorosa quan una boca assedegada s'acosta i mossega la poma i a mi em parteix pel mig.
Aleshores sóc el cuc esclafat entre un llit d'olorosa poma i d'unes dents deleroses per mastegar.

Sóc qui sóc i no sóc ni cuc ni poma.

Més enllà de la poma, tot un jardí ha florit i els abellots, que mai no descansen, fan xiu-xiu dins del meu pit.

Sóc qui sóc i voldria ser també un insecte atabalat.

Sóc aquell que pateix claustrofòbia i sóc el qui es llença sense paracaigudes des de dalt d'un pont, de cap, al riu.

Sóc qui sóc i no sóc un altre, sinó només el qui cau sense saber-ho, des de dalt de tot de qualsevol punt enlairat de la memòria.

Sóc qui sóc i no sóc poma, ni cuc, ni memòria.


Comentaris

  • Els FULLS FOLLS 'xiflen'[Ofensiu]
    rnbonet | 19-12-2009

    I respiren vida, i ens porten essències d'un quefer diari, transformat en elegants paràgrafs de poesia sincera, latent en cada mot.

    Salut i rebolica! I bones festes!

  • Ei, Grocdefoc![Ofensiu]
    Shaudin Melgar-Foraster | 19-12-2009 | Valoració: 10

    Quina il.lusió m'ha fet veure que has tornat a RC. De tant en tant mirava a veure si hi havia alguna cosa nova teva i sempre em trobava que res, la Grocdefoc no tornava. Què se'n deu haver fet d'aquesta noia?, pensava, i vet aquí que avui em trobo amb un comentari teu, vaig a "Grocdefoc" i "paf", em trobo amb 3 relats teus nous.
    De moment només m'he llegit aquest. És molt bo, i m'ha fet somriure aquest pobre cuquet, tot i la seva tragèdia. Veig, doncs, que segueixes amb la imaginació ben desperta. Espero que d'altres relataires llegeixin aquest relat. Ep! Relataires! Que val molt la pena!
    Una abraçada,
    Shaudin

l´Autor

Foto de perfil de Grocdefoc

Grocdefoc

31 Relats

146 Comentaris

42622 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
M'agrada llegir i escriure, dibuixar i pintar.
I des de sempre he escrit, crec que des d'abans de nàixer (els meus avantpassats també els hi agradava escriure i pintar).

La resta de coses que podria dir, les he intentat resumir en el primer relat que he enviat a RC: "Autoretrat a colors".

En la meva pintura i que adorna el principi de la presentació (titulada "Carnaval"), hi manca un rostre... Crec que, amb l'escriptura, encara intento donar-li forma i trobar sentits.

M'hagués agradat estudiar molt més qualsevol aspecte de la llengua i la literatura, però les circumstàncies personals i laborals no m'ho han permès i ho he fet a la meva manera i quan he pogut: aprenent de mestres particulars i en un taller d'escriptura.
Sóc conscient de que sóc molt lluny de qualsevol cim.

Em va costar molt decidir-me a fer la meva primera exposició de dibuix i pintura.
Amb l'escriptura, encara dubto molt més, ja que a les paraules els hi tinc molt de respecte. Dins la meva gran ignorància sóc exigent, però m'he decidit a llençar-me a l'espai en trobar aquest web... perquè crec que si no és així no ho faré mai.

Un savi va dir que tot el que es posseeix no s'hauria d'atresorar sinó que s'hauria de donar.

El meu correu és a la vostra disposició.

grocdefoc@hotmail.com

I els meus blogs:

http://des-de-dalt-del-turo.blog.cat/