FRUSTRACIÓ

Un relat de: kefas

Estic adolorida. De tantes que en tinc, no puc comptar les rascades i traus que em cobreixen la pell. També estic molt trista. En aquest racó fosc, sola i desinflada, en comptes de dedicar l'escassa energia que em queda a plànyer ma desgràcia, només puc pensar en la meva companya. Ens coneixem des del principi i sempre hem estat juntes. Hem compartit l'admiració de molts ulls i les esperances de triomf. Fins avui, quan m'han triat a mi. He notat la seva espurna d'enveja i odi quan m’han agafat per anar al portal de la glòria. Però les coses s'han torçat i ara és ella la que arrossega totes les mirades i és objecte de desig. Des d'aquesta nit trista puc escoltar-ho. Oh, què està passant? He sentit el crit que porta a l’Olimp! L’assistent acaba d'entrar i m'agafa. No pot ser! Em fa un petó en el bony més brut que tinc. Puc sentir la seva alegria i afecte. Però, oh, ràbia, això només vol dir una cosa, la meva companya acaba d'entrar a la porteria en el gol de la victòria. Passarà la fi dels seus dies en una vitrina mentre jo em podreixo en un abocador.

Comentaris

  • Bona vesprada Kefas: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-08-2021


    Hola Kefas, hui m'he acordat de tu. No sé que et passarà, doncs fa molt de temps que no t'he vist entre les meues lletres. Bo, no sé que t'haurà passat, perquè no se sap mai que pot passar en la vida. Bé, que quan pugues i tingues temps ja em diràs alguna cosa. Gràcies per ser un bon amic relataire.
    Salutacions...

  • Tendresa a dojo[Ofensiu]
    brins | 25-06-2021 | Valoració: 10

    M'encanten les personificacions i la d'aquest relat m'ha emocionat

  • Desgraciada [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-06-2021 | Valoració: 10

    L'envja és molt mala i roïna. Podrir-se en un abocador deu de ser molt trist.
    Un relat intrigant i que fa pensar.
    Amb molta fantasia. Mereix la pena veure les situacions tan diverses que representes en el relat.
    Salut

  • alternatives...[Ofensiu]
    Homo insciens | 20-06-2021

    Parles de la pilota, però no penso en la pilota quan ho llegeixo. Penso en com n'és d'efímera la vida. En com poden canviar de ràpid les bases en què sustentem el nostre món. En si sempre és possible trobar una alternativa abans que podrir-se en l'abocador...

  • Boles i pilotes.[Ofensiu]
    SrGarcia | 19-06-2021

    Ja veig que l'enveja ha arribat al món de les pilotes. Una mala decisió; la rivalitat hauria de ser entre boles i pilotes, començant per una bona definició de sentit de cada paraula.
    Ara hi ha molts eixerits que diuen "boles" a les de futbol o tenis. També diuen que els que les diferencia és la capacitat de rebotar, però les boles de billar bé que reboten i ningú els diu pilotes.
    Mentre les pilotes tinguin tantes diferències d'estatus entre elles i tantes enveges, mai podran fer res contra el seu enemic natural que són les boles.

  • Resposta al relat la medalla[Ofensiu]
    Atlantis | 18-06-2021

    No sé si la tristesa serveix per alguna cosa. Sempre cal buscar l'altra cara optimista de la situació...Si una medalla ajuda...A vegades, riure't de les situacions també ajuda.

    Penso que els meus relats en prosa són massa "plans". M'agradaria que algú em critiqués la forma, la manera de plantejar.los...Ja saps, t'ho agrairé si ho fas.

    Gràcies pels comentaris en prosa o en vers.

  • Atlantis | 16-06-2021

    M’agrada que parli la pilota, personificant-la i fent aflorar sentiments que com a persones vivim. Sí, algunes pilotes son a la vitrina i d’altres a l’abocador...Ufff

  • comentaris[Ofensiu]
    Noia Targarina | 15-06-2021 | Valoració: 8

    M' agradat el relat.

    Però l' he trobat molt trist i desebedor!

    Molt bonic, i amb molt sentiment!

    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Destí[Ofensiu]
    Prou bé | 14-06-2021

    Trist destí el de les coses inservibles! I el de les persones quan ja no són "útils"? Amb total cordialitat

Valoració mitja: 9.5