Fred

Un relat de: diesi

Tothom ha canviat, però ningú se n'adona. Ningú em diu res perquè tots s'han acostumat a veure la meva mirada trista. Si no contesto les preguntes, no s'estranyen. Si no participo en la conversa, segueixen parlant. Si dic alguna cosa, em diuen que últimament estic rara, i si no dic res, ningú m'estimarà mai. Tothom parla de mi com si fos un record. Ningú es fixa en mi. Només em parlen per demanar-me coses. I jo ja no confio en ningú.

Miro el terra per no mirar a ningú en concret. Escric per no pensar. Penso per no recordar i no recordo per evitar fer-me mal. I ningú sap com sóc ni qui sóc. No li importo a ningú. Millor. Tampoc ningú m'importa a mi. I els altres riuen de coses que jo trobo absurdes i tothom em fa ràbia. Tothom viu i és feliç, fins i tot tu. I jo, asseguda en un racó, pintaré les meves parets de negre, mentre tots dibuixeu cares somrients de colors...

Si els matins són cada cop més freds, les nits encara ho són més. M'adormo sense pensar en ningú i m'aixeco cansada. I haig de fer com cada dia. Mirant-vos a tots sense que vosaltres em veieu a mi. Fent les coses que només a mi m'interessen. Lluitant per ser invisible. Ser freda amb tots però sense congelar-me. I ser tant distant és perillós. I trist. I no puc plorar perquè les llàgrimes calentes fonen el gel. I aquest hivern serà molt llarg.

Comentaris

  • Si penses es perque recordes[Ofensiu]
    Avet_blau | 01-01-2008 | Valoració: 10

    Si escrius, penses,
    i si penses es perque recordes.
    Tothom sembla feliç
    i tothom sembla que rigui,
    darrera d' una mascara de falsetat.

    Si escoltes , participes, i ets part de la conversa, el fred i el silenci son de pasada
    doncs el cor es calent i la voluntat ferma.

    Arranca les parets negres,
    o millor, surt a l' habitació blava del cel
    o a l'estelada de lluna plena;
    al mon hi ha molta gent,
    gent que encara no coneixes
    i que els importes.

    Avet

  • Es...[Ofensiu]
    nana_17 | 03-12-2007 | Valoració: 8

    impresionant,
    percios,
    ple de sentiment
    i molt trist...

    llàstima que m'hagi pogut posar en el paper del protagonista...
    però m'ha encantat....

    un petonàs.!

  • N'hi ha molts d'hiverns freds...[Ofensiu]
    diaclau | 12-11-2007

    En conec un,que un dia em va dir:''No tot és blanc o negre,també hi ha matissos grisos...''

    m'ha agradat molt el relat.

    Un petó!

  • Quanta nostàlgia hi ha en aquesta vida!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 29-10-2007 | Valoració: 9

    Tristesa i nostàlia, qui no n'ha sentit mai??

    Sempre cal lluitar contra la temptació de l'oblit, que ens vol devorar i eliminar-nos.

    Està molt bé el relat. Felicitats, preciosa, salut!!

  • Hi ha moments...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 28-10-2007 | Valoració: 10

    en els que hem de plantar-nos cara a nosaltres mateixos i decidir quin volem que sigui el nostre camí. Potser el pensament que hauriem de tenir present és que si oferim fred no ens podran tornar escalfor, i que si donem silencis no ens podran regalar paraules de comprensió. Has expresat molt bé el sentiment de desampar que pateix la protagonista.
    Una abraçada

  • UN SENTIMENT TRIST I EGOISME EN ESTAT PUR[Ofensiu]
    VEGETA | 27-10-2007 | Valoració: 9

    un estat d'anim que fa que t'envoltis en una roda de la que mai de la vida sortiras si deixes que t'hi guanyi.
    un bon sentiment expresat a la pantalla.

  • IMPRESSIONANT.[Ofensiu]
    Cincdos | 27-10-2007 | Valoració: 10

    Sense perdo de déu.
    Natalia, no sempre tot és de colors, arriben males etapes hi ha que passar-les el millor que puguis.
    Paciència ja arribaran temps millors :)

    Confia amb tu mateixa i amb les teves possibilitats i ja voràs com qualque dia em donaràs la raó.

    un petó molt fort.
    cuide't

Valoració mitja: 9.33