Fins a l'infinit.

Un relat de: Marteta
Besades que sempre recordaràs. Abraçades que mai et deixaràn. Cors pròxims, que bateguen amb el mateix compàs.
Mirades còmplices, sense paraules...no ens cal parlar. Sentiments profunds, que no es diuen, que es demostren.
Somriures i llàgrimes fins a l'infinit, on tornar enrere no està permès, on sentir és el nostre dia a dia fins a un punt al qual sempre tendirem.

Comentaris

  • Romanticisme...[Ofensiu]
    Edgar Cotes i Argelich | 12-05-2013 | Valoració: 10

    El meu romanticisme, com deia en Sergi G. Oset, un romanticisme gòtic, fosc, potser perquè em deixo emportar pel fosc, pels temes més foscos. Però tu, jugues amb temes romàntics, preciosos, l'amor al cap i a la fi. Però m'agrada! Segeix així, i només repetir-te que vagis amb compte amb les faltes d'ortografia, sempre està bé de passar el text per un corrector ortogràfic (en aquest cas amb la paraula deixaràn, va sense accent). Però, no és res, bajanades, l'important és el sentiment que s'impregna en les obres! Així doncs, t'animo a seguir escrivint així de bé :)
    Edgar

  • sempre amor.[Ofensiu]
    ales de foc | 10-05-2013 | Valoració: 10

    l'amor sempre és, ha estat i serà la nostra força per tirar endavant. Capaç de fer embogir, de moure muntanyes, l'amor és sord, mut i cec.


    Enhorabona Marteta.

    ;)

  • Viure entre tempestes dolces i esfereïdores[Ofensiu]
    Bonhomia | 09-05-2013 | Valoració: 10

    El romanticisme d'aquest relat és com una flor sota la tempesta i el vent, que es fa forta. I quan plovisquegi, i quan el sol surti per la carena, i quan nevi, i quan la calor l'intenti ofegar, la flor, que és aquesta poesia, s'anirà enfortint i alçant-se davant de qualsevol increpació.


    Sergi ; )

  • l'amor[Ofensiu]
    Eloi Miró | 09-05-2013 | Valoració: 10

    L’amor, un amor per sempre, per tota la vida... és a dir un amor autèntic!

    una abraçada

    Eloi

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165367 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.