Et compro una abraçada

Un relat de: març

Pels teus braços,
per la teva força,
la teva passió,
la teva tendresa.
Pel teu somriure,
les teves paraules,
per la teva mà.
Avui, et compro una abraçada.

Pels dies que no hi ets,
pel passeig que estic fent sola,
per les ombres que m'esborren,
per allò que em vas donar.
Per l'oblit que ara t'atrapa,
per la màgia que ara fuig,
per la flama que s'apaga.
Avui, et compro una abraçada.

Diu que l'abraçada i el petó mai s'han de demanar,
Però si tu no me'ls regales, potser te'ls podré comprar.



Comentaris

  • Sencill i Tendre…[Ofensiu]
    Bruixot | 12-09-2005

    M'agradat el teu poema. És sencill i tendre però destil·la emoció, i d'una manera molt profunda descrius la sensació de solitud i a la vegada la profunditat d'un amor perdut del qual enyores la tendresa profundament.
    Si, m'ha agradat i m'ha emocionat. I emocionar no és gens sencill...

    Una forta abraçada (regalada)!

    Bruixot

  • Un bell text[Ofensiu]
    brideshead | 26-08-2005

    M'ha captivat la força i la intensitat de les teves paraules. Expresses un neguit intens per la necessitat d'una abraçada, i com ho expresses!

    I el final, encisador.... és cert, un petó i una abraçada mai no s'haurien de demanar, perquè són regals, no són material de compravenda, o no ho haurien de ser. I tu estàs disposada a comprar-los, si cal... Ja sé que és part del llenguatge poètic, però et diria que no ho facis mai, si aquests regals no te'ls fa la persona que tu voldries que te'ls fes, no pateixis, sorgirà aquella altra persona que omplirà el seu buit.

    Març.... m'alegra veure que segueixes publicant, encara que amb una tristesa ben palesa.... ànims! Les ferides que ens fa la vida costen de cicatritzar, algunes més que d'altres, però pensa, i estigues ben convençuda, que el sol sempre acaba sortint.... per més tardes de tempesta que trobem...

    Et reitero tota la meva estimació. Jo sí que et regalo un petó ben gran i una abraçada ben forta!

  • Segur...[Ofensiu]
    Henry | 17-08-2005 | Valoració: 10

    que per tots aquests moments d'insomni que has viscut, hi ha una abraçada especial per a tu. Una abraçada feta expressament, (una que no has de comprar), una d'aquelles que et transporta a un instant plàcid i buit de pensaments, i un petó fet a mida en un lloc de llum clara per veure-hi en la foscor, un lloc fet només per anar-hi a reposar...

    (és preciós)
    una abraçada!
    ànims ;)

    Henry

  • xaropdetu | 05-08-2005 | Valoració: 9

    hola! estic dacord amb el comentari anterior, molt tendre, pero jo, personalment crec que les millors abraçades són les regalades. petons!

    xaropdetu

Valoració mitja: 9.67