ESTIMAT 2023

Un relat de: Maria12
Estimat 2023,

Ha arribat el moment de dir adeu. És hora de tancar aquest capítol ple d'experiències, reptes i moments que han deixat una empremta inesborrable en el meu cor i també a la meva pell.

Amb els teus dotze mesos, del primer a l'últim, he rigut moltíssim, però també he plorat, m'he equivocat, però he après, m'he ensopegat, però també he crescut com a persona que sap valorar el bo que li has regalat. Cada dia que he compartit ha sigut un obsequi, una oportunitat per a viure, per a sentir, per a ser jo mateixa.

En els teus dies, setmanes i mesos m'he trobat amb canvis inesperats, amb sorpreses meravelloses i amb desafiaments que em van permetent descobrir tota la força que es troba en el meu interior.

Cada instant viscut al teu costat em fa recordar la importància del temps, d'apreciar cada segon, d'abraçar amb gust cada experiència, per difícil o meravellosa que aquesta fos.I és ara amb el cor ple de records quan et dic adeu.

Et portaré amb mi, per descomptat que sí, en les lliçons apreses, en els somriures compartits, en els somnis complerts i en aquells que encara esperen florir. Has estat part de la meva història, has estat un capítol que sempre recordaré amb afecte i potser una mica de nostàlgia. Gràcies per tot, estimat any 2023. Ha arribat el moment de dir-te adeu per sempre i de tot cor.

Orgullosa de l'evolució, dels aprenentatges, i sobretot, de tot el que he construït.
A pel 2024 amb més força i amor que mai!
Gràcies per acompanyar-me i fer del 2023, un any màgic.

Comentaris

  • Correcció[Ofensiu]
    Prou bé | 02-01-2024

    Escrits teus *

  • Aquests dies[Ofensiu]
    Prou bé | 02-01-2024

    He llegit i escrit molt sobre l'any que marxa i el que arriba.
    Res semblant al que has escrit tu. Gratitud i esperança.
    Enhorabona.
    Buscaré i llegiré més es Rita teus.
    Amb total cordialitat

  • Un bon acomiadament...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 01-01-2024

    Ple de gratitud i records inesborrables, de lliçons apreses, de vivències de tota mena, fins i tot un pèl d'enyorança, i per descomptat, d'il.lusions per seguir avançant en tots els sentits.
    Un relat fantàstic i molt positiu.
    Bon any Maria 12!

    Rosa.

  • Amb bon peu[Ofensiu]
    Cesca | 31-12-2023

    Som-hi, Maria, això d'entrar al nou any amb bon peu està molt bé. Felicitats!
    Un plaer. Ens llegim!

  • Tothom parla del mercat segons li va. [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 31-12-2023 | Valoració: 10

    Em fa feliç veure que en el teu cas a anat força bé.

    Per molts Anys.

    Que el el 2024 sigui generós a nivell personal, familiar, professional i col·lectiu !!!