Estic enfadada amb tu.

Un relat de: fosca

Potser és un dia trist però no per mi.
Jo ja no sóc Jo.
Els canvis ens tornen lirons, el cap ens roda i la panxa té alguna cosa a dintre que vol sortir d'una manera o altre, tal camí és pipí o sinó, nervis com diu tothom.

Si el Sol no s'enfosquís tan de pressa...
Si la Lluna fos més clara i brillant...

Temps, tu que tot ho pots, vine aquí, mira'm als ulls i diga'm una cosa: t'agrada el què has creat? n'estàs orgullós, estúpid miserable?
Per culpa teva molts somnis no han pogut esdevenir, però per altra banda, ets necessari perquè esdevinguin. Això és el que em fa més ràbia de tu!
Però m'és igual, el poc (temps) que em dones el viuré intensament passi el que passi.
L'any que bé serà millor que aquest, això espero.

Adéu.

(escrit a ploma a la Llibreta dels Somiatruites)

Anna
7 de Desembre de 2005

Comentaris

  • A crear moments[Ofensiu]
    Xitus | 04-01-2006 | Valoració: 10

    Hola fosca,
    merci per comentar-me el meu poema...
    Llegir el teu m'ha fet sentir coses que em passen pel cap a vegades. El no poder drenar sentiments també està condicionat pel temps. M'atabala segons com. Merci per dir-li-ho a la cara!!

  • Hola Fosca[Ofensiu]
    roda03 | 27-12-2005

    M'agrada dirigir-me a tu com a fosca, perquè em dóna la força més estranya que porta immersa la foscor.
    "Res no torna de la vida... si Fosca aquests versets són el més profund i creïble que he pogut escriure per aquest Nadal que evidenment no és del meu agrat, però malgrat tot, i encara que només sigui un xic, seguiré lluitant perquè el meu mestre, almenys, des del seu estel vegui que encara hi ha algú que lluita.
    Benvinguda Fosca al grup del escollits per la lluita.
    Brindo per tu i pels poetes de la llum,
    Roda03

  • Hi ha...[Ofensiu]
    cassigall blau | 16-12-2005

    ...mes temps k llonganisses, tranki, tranki, Anneta...

    Bones festes fins al 31 de desembre de 2006.

    pere ( anneta x 2 )

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

63103 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)