Esquema...

Un relat de: Pluja

Cruïlla

<- Desconegut // Conegut ->
Por // Desesperació
Histèria // Desmotivació
Precipici // Pou
Abisme// Profunditats
¦---------------¦
Dualitat Humana



Idees
Sintètiques
Mudes
Por...

Simplement Por...

*Camí tallat
*Obstacles a la vida
*Impossibilitat d'alliberament
*Lligams ferms
¦
*
Desconegut
Por
Histèria
Precipici
Abisme

-Repetició
-Monotonia
¦
*
Coneguda
Desesperació
Desmotivació
...

Desconnexió!

Comentaris

  • Sí, [Ofensiu]
    BARBABLAVA | 04-08-2005

    la natura humana és una putada.
    Per exemple, i no sé si he entès el teu esquema, però m'ha fet pensar que a mi, allò desconegut em desperta l'interès però em fa por; i allò conegut no m'espanta, al contrari, però al final ho acabo per trobar monòton...
    I això només és una part de tot el problema...
    La conclusió molt interessant: desconnexió.
    Espero que alomenys t'autoconnectis per escriure quelcom de tant en tant...

  • Felicitats per ahir![Ofensiu]
    OhCapità | 02-08-2005

    Pluja, mmm, nom suggerent i musa de ments solitàires, mmm, un Esquema curiós. Interessant format, poesia visual.

    M'emporto un trosset de la vostra producció i amb calma dels dies vacacionals els hi donaré una ullada amb simpatia.

    Un bes dolç i suau!

    OhCapità.

  • uauau![Ofensiu]
    Capdelin | 27-07-2005

    feia temps que no et llegia... i he trobat un escrit nou, quasi en clau, buscant la contradicció, el dubte, l'interrogant en les cruïlles de la vida...
    però... quan s'acabarà això d'haver de decidir cada dia mil i una coses... tota la vida decidint, escollint, deixant, prenent, llençant... és una putada!
    el diumenge me'n vaig de vacances 18 dies... a veure si a la tornada t'escric un e-mail...
    una abraçada!

l´Autor

Foto de perfil de Pluja

Pluja

58 Relats

191 Comentaris

70991 Lectures

Valoració de l'autor: 9.62

Biografia:
Buscar paraules per la biografia d'una persona que no es defineix és com intentar retenir la sorra del fons marí quan la brisa i el sol l'il·luminen.

Tothom té dues cares:

- Riallera, boja, hiperactiva, innocent en el moment apropiat.

- Àcida, abstracte, críptica davant d'un full en blanc.

Fotografia: Fuga en dos colors (Kupka)

Per quan l'avorriment fa de les seves:
Algunes imatges