esperar

Un relat de: natasha

Per què esperar una trucada,
si sé que no arribarà?
Per què esperar el teu somriure,
si el regales a una altra?
Per què esperar les teves paraules,
si a parlar tens por?
Perquè esperar és llei de vida
i el destí del meu amor.

Comentaris

  • avant[Ofensiu]
    panxample | 21-05-2010 | Valoració: 10

    Qui espera desespera,i el viure és un repte,per qué esperar? endavant!!!
    Soc nou a RC , poc a poc vaig descobrint aquest reguitzell de relataries,et llegeixo.
    avant

  • Yuna | 05-02-2006

    he llegit tots els teus relats, realment les nostres experiències són molt pròximes, tot i que sí que tinc clar, que a ell, mai el perdre, com tu dius, em toca esperar, per què l'hi dec i per què així ho vull fer...
    Gràcies per comentar-me, em feia por treure ara aquest relat, són pensaments d'uns moments d'angoixa, que amb el temps he sabut posar al seu lloc.

    ¶:)

  • Certs cops..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 19-09-2005 | Valoració: 10

    certs cops vols fer quelcom més a part d'esperar, però no pots, el temps ho dicta tot, i tu has..d'esperar!
    Muack!

  • Molt bé[Ofensiu]
    AINOA | 23-04-2005 | Valoració: 10

    Es un poeme molt breu i a la vegade molt significatiu, ja que u diu tot.
    I veig com un crit a la desesperança si es aixi anims.

  • Uauu![Ofensiu]
    Sareta_16 | 23-04-2005 | Valoració: 10

    és preciós natasha però molt trist...
    però m'encanta la visió que li has donat!!
    En fi, kurradisim!!

  • Anònim | 23-04-2005 | Valoració: 10

    M'hi sentit molt identificat.
    Bon poema.

  • Molt maca[Ofensiu]
    Aur@ | 26-03-2005 | Valoració: 9

    la teva poesia. Però esperant es pot esvair la teva joiosa i fantàstica joventut. Segueix esperant si ho creus oportú, però no deixis d'escriure ni desaprofitis oportunitats de ser feliç.

    XXX

  • Bona però[Ofensiu]
    Biel Martí | 23-12-2004

    Bona però com que sóc mal comentarista de poesia (no paro de repetir-ho un i altre cop per no oblidar-me'n) diré que la trobo massa trista i, al mateix temps, acomodatícia... Un exemple: el futbolista que espera la pilota és el que acaba criant pols a la banqueta, el que la va buscar és el que se'n surt... Esperar i només esperar és conformista i, al meu veure, poc recomanable.

    Biel.

  • Encisador[Ofensiu]
    brideshead | 23-12-2004 | Valoració: 9

    Un sol vers però magnífic. Ara bé, jo t'animo a canviar de parer. No esperis res de qui no et pot donar. Sigues tu sempre, dóna a qui potser sí que ho espera, i segurament, et sorprendràs.
    Una abraçada, noia, molt bé!

  • Preguntes[Ofensiu]
    OhCapità | 23-12-2004 | Valoració: 9

    i et respons tu mateixa. Sempre esperem, en l'amor s'espera, i si pensem en actuar?
    Com diu Capdelín, complert. Un bon poema, i endevant, segueix escrivint, i no paris.

  • POETESSA GIRONINA![Ofensiu]
    Capdelin | 22-12-2004 | Valoració: 10

    versos comptats, paraules escollides i ben situades, breu, però complert...
    no et coneixia i em comences a encisar amb la teva poesia...
    no ESPERIS més i... segueix escribint

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

82962 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut