Escenes de futur

Un relat de: llacuna

Ens trobem a l'any 2030, tothom està connectat a la màquina de la comunicació, els antics ordinadors, amb el pot de pastilles alimentàries a la butxaca, ja no cal parlar amb ningú ni cuidar la terra. A fora tot són boscos que arriben fins a les portes de les cases perquè no s'han tallat, què bé!, no hi ha terres de conreu, massa feina. La gent en silenci es comunica amb els altres des de les llars, riu sola, plora sola, s'estristeix sola, s'emprenya sola, es masturba també sola. No hi ha temps per a més, la xarxa és inabastable, ens durà tota la vida aprendre tot el que hi ha.

Només de tant en tant com a zombis la gent passeja pels carrers, fa recorreguts curts i torna a tancar-se a casa a alimentar-se i a connectar-se.
Així un dia i un altre, fins que morim un altre motiu per abandonar la connexió és quan la gent surt per enterrar els altres, no els han tocat ni sentit però els ha llegit i això ja es suposa una coneixença. Feia anys que es cercava una vida sostenible i per fi s'ha aconseguit, tot s'ha transformat en llegir i morir, llegir i morir.

Tant bon punt neixes t'apropen a una màquina de comunicació i allí en una cadira que tu triaràs hi passaràs la teva vida sostenible i deixaràs que el món continuï el seu camí sense molestar-lo. Així doncs, només hi ha dos negocis rendibles: mantenir la xarxa internauta i produir pastilles alimentàries, i aquests cicles productius són experimentats per totes les persones, tothom ho hem de fer durant un temps, res més no és necessari per a viure-hi, i podem ser moltes i molts, no hi ha riquesa, ni servidors, tothom està dedicat a aprendre i a morir.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer