Em pica el peu i no em puc gratar

Un relat de: fosca

I sempre et tinc al cap!
No saps l'odi que em provoques,
ets com una gota que cau de l'aixeta: plim, plim, plim!
Molestes!
Cada mot, cada paraula és contra mi.
Ets un masclista!
Per molt que intenti veure't coses bones... no puc!
Tens l'ego més gran del món.

Com dir-te que ets una nafra?
És que no te n'adones que em fan mal les teves impertinències?

Em piques, em rasco i em surt una ferida, ja ho saps, una ferida que costa de tancar.

Marxa de mi!


Avui he vist la realitat volant en paracaigudes i s'ha estampat contra el terra.



Comentaris

  • és bo[Ofensiu]
    jaumesb | 11-05-2006 | Valoració: 10

    poder veure

  • potser...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-04-2006 | Valoració: 10

    el que volava alt i s'ha estampat contra el terra era el somni, el mite, la utopia, el dibuix generós que havies fet d'ell, l'aparença, la màscara... i del desastre aeri esclafat al terra ha eixit indemne, viva i tacada de sang, la crua REALITAT... de vegades d'un accident, d'una putada, d'un desencís ix la llum malgrat que dolgui.
    ptons i una abraçada!
    PD.

  • AnNna | 27-04-2006 | Valoració: 9

    "Avui he vist la realitat volant en paracaigudes i s'ha estampat contra el terra."

    Gran frase... :)

  • Espurnes[Ofensiu]
    roda03 | 27-04-2006 | Valoració: 10

    Hola Fosca,
    Acabo de llegir el teu "em pica..." i sé que no sóc ningú per fer-te cap reflexió, però avui , intueixo el teu permís. Tot el relat desprèn tristesa, foscor, ombra, amor eixerreit...
    M'agradaria que fossis capaç per rebuscar el més mínim indici de bondat, ni que només sigui un bocí molt petit. Cerca'l amb tendresa i de ben segur que el trobaràs. Jo, per exemple, sé que m'he equivocat moltes vegades i d'altres més de ben segur que hauré decebut, però el més íntim de mi mateix em diu que res del què construïm és derrueix avui per demà, hi ha una consistència de fons que fa que l'esperança prrevaleixi i, sobretot, que el límit entre l'amor i l'odi és tan prim que podem caure en el parany. Sigues generosa i més val carregar en una possible covardia que no pas desembocar en un oasis ficticí. El desert és molt desert si hom el sap valorar.
    Brindo per l'amor i per l'esperança,
    Roda03

  • Sentiments enfora[Ofensiu]
    Xitus | 27-04-2006

    I ràbia enfora, sinceritat, desfogament, més alleujada? Tot bé Anneta? La realitat s'estampa, torna a pujar, i es torna a llençar.
    b-xitus.

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62871 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)