Els llavis de la pell

Un relat de: Esfera

Quan vaig sentir els seus llavis sobre la pell, crec que em vaig deixar dur pels meus somnis i les meves pasions desdibuixades. Les seves paraules articulaven sons imperceptibles i els dits esgarrapaven finissimes cordes longitudinals les que tancaven el bagul, amb tossuda persistència. Haguera viscut molts minuts aquell enorme esclat d'electricitat, d'aigua, de vapor gelat, de tendresa inesgotable, de por al no sentir el proper. Haguera pres els seus ulls i els hagues besat deixant un rastre sincer sobre les parpelles. Quan vaig sentir la mirada estelada sobre la meve pluja metál·lica, que recorria pistes ambserena quietut, buscan excuses per allargar l'instant. Potser llavors hauria estat alt, mascle, viril, inmens, pacient, romantic, tendre, silencios. Quan vaig sentir tendresa desesperada, buscan a l'alba el sonriure trist, haguera trencat les meves joguines, haguera adormit per sempre les ales de l'avio, buidant els poemes, dins d'una linea imperceptible de silencis, dedicats para sempre als seus anhels. Quan vaig sentir els seus llavis, crec que llavors no vaig voler despertar, crec que llavors, en aquell moment, vaig perdre la parla, em va agafar la mort.

Comentaris

  • Llibre | 06-10-2005

    Una onada de sentiments i de sensacions envaeixen aquest teu relat. És dolç i poètic. I té un final aconseguit: Quan vaig sentir els seus llavis, crec que llavors no vaig voler despertar, crec que llavors, en aquell moment, vaig perdre la parla, em va agafar la mort.

    Fins la propera,

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de Esfera

Esfera

21 Relats

15 Comentaris

21714 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Nat de nit
una nit de fina pluja i de dresseres inquietes.
Viu que no viu en una campana de vidre.
Mor que no mor en una cel·la grisa.
Pero estima els ocells
i travessa els seus somnis
amb bell recel de la poesia estrenada.
Morira un dia de Març
agolpant-se-li la sang ja trenada amb fel,
i vindran tots els blaus del mar
a escriure-li sobre la pell
el mes dolç poema blanc
de freda escuma.