El món blau i blanc

Un relat de: Pages@s
Una nena i un nen que eran germans, a l’Anoia, concretament a Igualada, a les 5:00 pm van veure una cosa extranya a la brossa. En Jordi, que era el germà de la Valentina, es va apropar a la brossa. I… VA DESAPARÈIXER!!! La Valentina va apropar-se a la llum de la brossa.
Va entrar i el món és va començar a desfer en quadradets. Van entrar a un món blanc i blau.
En Jordi i la Valentina sabien que a Igualada no hi havia wifi, en canvi en el món blanc i blau si.
El món es deia Wifi.
Allà hi havia tot tipus de robots que controlaven jocs, aplicacions…
Que tens al mòbil com ara Youtub…
Allà van conèixer un robot molt simpàtic que es deia Wally.

A ell aquest món no li agradava gens, volia conèixer un món sense wifi.
Els dos germans pensant i pensant…
Van dir -”Igualada, és clar”.-

Per un forat negre van entrar i van aparèixer a Vic (osona). Que allà ja hi havien
més robots, que no hi havia wifi.


Yuki

Comentaris

  • Amistat[Ofensiu]
    Solsona Bot | 01-04-2024

    De vegades sí que sembla que les pantalles ens absorbiran. La tecnologia ho domina tot, però com dius en aquest relat l'amistat tot ho pot.

  • Tots contents[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 21-03-2024

    Sempre hi ha solucions per resoldre problemes. Ves per on, tu n'has trobat una de ben bona en aquest relat. Bona i original. Endavant.

    Rosa.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10169 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.