El mirall.

Un relat de: Marc Burriel Allo
Perquè em mires fixament sense dir res?
Estàs bé?
Ai, estic agafant por amb el teu silenci, si us plau, diga'm alguna cosa ..
Que és el que succeeix? Ha passat alguna cosa que no vols dir-me?
Pots explicar-me el que calgui sense cap problema, jo ho entenc, si us plau ..
...
D'acord ... Si et quedes amb aquesta actitud i no vols dir res, no vindré mai més aquí...
...
- Espera! no marxis!
Aaa, ara parles! ... què?
...
- Neteja el mirall perquè no puc veure gaire bé els teus bells ulls.


Sussu.

Comentaris

  • La màgia dels objectes[Ofensiu]
    Unaquimera | 21-05-2011

    Ei, quina alegria tornar a rebre un comentari teu, després de tant de temps... Apa, ja m’has alegrat el dia!
    ;-))

    He llegit atentament aquest relat breu i fantàstic en què un monòleg esdevé diàleg per art de la màgia amb què els humans dotem, de vegades, els objectes. Un cop els hem atorgat aquest poder, poden arribar a sorprendre’ns... com succeeix en el teu escrit, que té un final dolç i sorprenent.

    Veig que ens han publicat amb la mateixa data ( per cert, en el meu darrer hi ha una noia que parla també amb el mirall, fixa’t tu quina doble coincidència!! ) , però en el teu cas, dos relats de cop!
    Això vol dir que estàs força creatiu, cosa que m’alegra, i que hauré de tornar aviat per aquí per llegir el següent, cosa que no em fa cap mandra, jejeje!
    Fins aviat, doncs!

    T’envio una abraçada un xic màgica,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Marc Burriel Allo

Marc Burriel Allo

27 Relats

35 Comentaris

25370 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona perquè en alguna banda havia de néixer..
M'agrada el que a la gent no li agrada.
M'agrada la quietud en moviment.
M'agrada el moviment pausat i la ironia de la vida.
M'agrada saber que un dia marxaré.
El meu nom no és Sussu.
Sóc l'home sense nom.
Sóc tot i no sóc res..
..llavors, en què quedem?,
ara sí que estic fet un embolic.

Marc Burriel Allo

bloc