Cercador
El lladre
Un relat de: Núria Fonoll VergésFa temps que les reté en una estança de vidre. N’està encisat, d’elles. Bada, mirant-se-les, i li cau la bava quan intueix que té les més perfectes i atractives. Venen a ser les ninetes dels seus ulls, ves.
Generalment, busca les seves víctimes als instituts, a les universitats, a les sales de lectura, a les acadèmies i a les llibreries de referència.
Així, quan en clissa una que el captiva especialment, patapam, se la fa seva de seguida i la deixa amb la resta de retingudes.
Aquesta fal·lera seva, és evident que fa anar de cul a la gent que treballa al camp de les lletres, que de mica en mica, s’han quedat sense l’esfèrica i admirada grafia. Quina mala f-rtuna!
Perquè ell, és una eminència esquivant els agents de seguretat...
...fins que s’ha arriscat massa i l’ha cagat de ple:
s’ha endut les dues perles del quarter general, que ara llueix així:
M-SS-S D’ESQUADRA
Es diu que sí, que i tant, que de ben segur, que està clar que les lletres “o” seran aviat als teclats i als llibres d’arreu.
Mentrestant, us faig saber que gairebé prenc mal, intentant escriure aquestes quatre ratlles.
Comentaris
-
Vet aquí...[Ofensiu]Cesca | 19-03-2023 | Valoració: 9
Vet aquí l'origen de la mala sort! Li ha robat, també, la de la F_rtuna i aquesta s'ha venjat!
Fantàsticament redactat (i no és fàcil) malgrat l'absència de la vocal que tant agrada al protagonista.
Enhorabona. Sort! -
original[Ofensiu]Atlantis | 05-03-2023
original aquest lladre que roba les "o".
-
El lladre de lletres[Ofensiu]Prou bé | 05-03-2023
Només per admirar-les? Malaguanyades!
Sort
Amb total cordialitat -
Relat rebut[Ofensiu]Concurs ARC de microrelats a la Ràdio | 02-03-2023
Relat rebut correctament. Entra a concurs.
Recorda, ja no el pots esborrar!
Qualsevol dubte contacta amb nosaltres en el nostre correu:
concursos.arc@gmail.com
Gràcies per participar.
Comissió XIII Concurs ARC de microrelats