EL JO DE SEMPRE

Un relat de: Fidel Gangonells i Borràs
EL JO DE SEMPRE

M'endinso en les foscors
d'un enllà trist,
amb horitzons opacs,
i en un present curull d'ombres.

Avui soc aquell nen
ple de temors.
Avui potser soc jo,
el jo de sempre.


Fidel Gangonells i Borràs

Comentaris

  • allò desconegut[Ofensiu]
    Atlantis | 31-08-2023

    La foscor sempre ens inquieta perquè és allò desconegut. Des de nens fins a grans.

  • T'endinses en la tristesa...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-08-2023

    El tema és profund. Et poses com si fores un nen, que vas buscant la foscor. Molt ben plantejat. Filosòficament, entrant el teu "jo".
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Un to trist...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 29-08-2023

    que implica la por com a tema de fons. La infantesa, el present, el futur... intentar mirar-los amb gratitud i trobar motivació i esperança.

    Bon poema Fidel.

    Rosa.

  • Tarannà pessimista?[Ofensiu]
    llpages | 29-08-2023 | Valoració: 10

    El caràcter es fa formant amb el creixement i les experiències personals. N'hi ha que veuen l'ampolla sempre mig plena, d'altres permanentment mig buida. Trobar un equilibri costa, però cal buscar moments de recompensa personal que facin de balança a tot allò que ens amoïna. Un relat que fa pensar en com som cadascú de nosaltres i si el pas del temps ens ha canviat o no. Agraït per la reflexió, Fidel!

  • endavant[Ofensiu]
    Nua Dedins | 28-08-2023

    Preciós escrit Fidel. La por és un sentiment que tenim tots. La por no frena, la por ens ajuda a créixer i a seguir endavant! Ens seguim llegint.

  • Dubtes[Ofensiu]
    Prou bé | 28-08-2023

    Dubtar en algun moment de si no hem crescut i encara som l'infant que vam ser...
    No es dolent, però sí que ho és haver arrossegat pors i foscors cap a l'adultesa!
    Reflexió molt profunda i amb un deix de tristesa en els versos.
    Amb total cordialitat