El Gata Mauxa

Un relat de: Maria Pilar Palau Bertran

Aquell que tira la pedra i amaga la mà, que és el mateix que la fa i no la diu, és el que en termes corrents en diem gata- mauxa o gata-maula, perquè sempre va dissimulant les intencions i fent veure que no ha trencat mai cap plat ni cap olla.
I si és molt cert que en tot so que diu, procura dissimular tant com pot i espera el moment oportú per treule les ungles, tot mau-mau, també és molt cert que amb la cara ja paga i la gent el veuen venir d'una hora lluny.

Comentaris

  • perquè[Ofensiu]
    calidoscopi | 05-05-2006 | Valoració: 1

    res és el que sembla.

  • JUJUJU[Ofensiu]
    August | 21-04-2006 | Valoració: 10

    cada vegada que llegeixo aquest títol em moro de riure perquè realment, maria pilar n'hi ha tante de gates maules (i de gats també). M'has fet riure molt.

    Espero ansiós el pròxim relat.

    Adéu reina!

  • vaja....[Ofensiu]
    Carlos ellokodelxovo | 17-04-2006 | Valoració: 10

    aquest dit si que no el savia...
    avui ja n'he après alguna cosa nova :)
    Gràcies Maria Pilar per les teves lliçons ;)
    no soporto aquest tipus de gent ... millor si tens algún problema es diu a la cara, això de ser una persona falsa i fotra-te-la per la esquena no esta gens bé. D'aquestes persones també en conec alguna - per desgràcia-.

  • trobo...[Ofensiu]
    Farnés | 16-04-2006 | Valoració: 3

    que aqueixa reflexió és un tòpic espatarrant. Tens escrits més bons.

Valoració mitja: 6

l´Autor

Foto de perfil de Maria Pilar Palau Bertran

Maria Pilar Palau Bertran

225 Relats

507 Comentaris

314647 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
Hola soc la Maria Pilar, he dedicat tota una vida al negoci de les antiguitats, si algú vol visitar la meva web: http://www.antiguitatsvila.com/.
Suposo que alguns de vosaltres em deveu conèixer, doncs ja fa gairebé un any que volto per aquí. M'agrada escriure temes més aviat populars i costumbristes, alguns d'ells són records de la meva vida des de la infància, també podeu trobar algun tema d'antiguitats i d'art en general que fa anys que alegren la meva vida. M'agrada dibuixar i tinc una bona colla d'auques fetes. Estic preparant un llibre que recollirà relats, auques i dibuixos, com és la primera vegada que ho faig i vaig una mica despistada, si algú hi està interessat que m'ho demani per correu i ens posarem en contacte.

El meu e-mail es: adema1820@hotmail.com