Diumenge tarda,llarg...trist...ja saps

Un relat de: ABRAHAM II

Ningú va trucar. Una altra tarda d'hivern. Un diumenge més angoxat, amb el silenci de molest acompanyant. Massa fred per sortir al carrer, res de bo per la televisió,cap llibre sense rellegir.I el seu record sempre present.No pots pensar altre cosa?Pensa amb la Laura. És simpàtica, i molt guapa. Parla molt, això si. Però tothom té el seu efecte. També la seva virtut. Li agrada molt el cinema també. Segur que li encanta Pulp Fiction. El pròxim dial i preguntaré si li agrada la pel·licula. Segur que diu que si. Quan vaig conèixer l'Empàr no sabia ni qui era Tarantino…altre cop ella? No te'n pots estar?Pensa amb la Laura. L'altre dia, quan es va seure al meu costat. Jo anava tot borratxo parlant del cinema de terror dels setanta i ella no em treia la mirada del damunt. Vaig notar-ho. Anava massa tocat per reaccionar. Segur que em vaig posar vermell.Sempre em surten els colors amb les noies. És patètic, Aixa mai em casaràn. Prometo que el pròxim dissabte em plantaré davant seu a la discoteca i li xiuxiuaré a l'orella:"Straweberry fields are forever…"segur que se'n riu. Volen nois dolços i romàntics i quan els tenen davant aposten pel ben plantat aquell que li agraden els cotxes tunejats. És dolent ser bo,és bo ser dolent. Puc ser un malparit jo també,però no amb qui estimo. Amb l'Empàr per exemple,la portava com…altre cop?Que m'he dit? Res d'Empàr. L'Empàr està amb algun capbuit fent postures totalment impossibles i gemegant. Recordo molt bé els seus gemecs…Eis nano,que això ja és groga,com hi tornis et faig mirar un telefilm d'Antena 3.No ho vols,oi?Doncs ja saps.Pensa amb la Laura. Ja deixo que pensis amb ella. Pensa com deu ser un diumenge a la tarda amb ella,sols a casa. Genial. Mirant una pel·lícula i desfruitant-la junts.Ben acabat comentar-li. No t'adones i ja esteu fent-vos pessigolles i rient.De sobte ja estàs damunt seu com una fera salvatge i diu que t'estima. L'Empàr mai va dir que m'estimava. Jo si.

Expulsat,ho sento nano.

Comentaris

  • Diumenges...[Ofensiu]
    Monzons | 12-01-2006 | Valoració: 9

    El diumenge deu ser el dia del subconscient; com que són sempre tan avorrits, el subconscient es recrea.
    Què difícil pensar el que voldríem...!!
    M'ha agradat molt!... i el final, molt original. Vaig a llegir algun altre dels teus relats! Salut

  • Caient en la tentació[Ofensiu]
    isa gracia | 07-03-2005 | Valoració: 8

    Ja saps, falta que no vulguis per no parar de fer-ho.

l´Autor

Foto de perfil de ABRAHAM II

ABRAHAM II

24 Relats

50 Comentaris

39460 Lectures

Valoració de l'autor: 9.17

Biografia:
Nascut el 1984 a Ceret. Sense amics, amants o muller em vaig iniciar a la lectura amb el prospecte d'unes aspirines. A partir de llavors vaig descobrir que la vida era freda i dura com un glaçó i el millor era agafar-s'ho amb calma i bon humor.

per a qualsevol dubte:
djjacint@hotmail.com