Desitjos dins la boira

Un relat de: gypsy

Era tan carnal, tan física i es movia amb aquella parsimònia que em feia delirar. Deliri mal dissimulat, tot s'ha de dir.
Feia voleiar els cabells girant el coll pausadament i el moviment esdevenia, se sentia el dringar de les arracades amb l'anar i venir del seu caparró; duia un penjoll llarg d'ivori, imant estoic vers el seu escot imponent. Mentre obria una ampolla de vi, feia anar el llevataps amb ferms moviments endins, penetrant el suro indefens, vençut per moments, com jo mateixa.
Jo la volia, em corsecava un desig intens. M'agradaven els seus ulls que em foradaven sense pietat la voluntat i el senderi i l'esperit se m'acovardia amb una fiblada aguda just al bell mig del pit, entre les sines. No se'n adonava? o és que era un ésser cruel per naturalesa que duia la maldat inserida als gens?;
tant se me'n fotia la veritat, només pensava en besar-la, un bes llarg i profund com la seva mirada intensa. I aquell somriure tan seu que em manllevava el raciocini.

Laura, no pots anar per la vida mirant i somrient així, ets un dimoni vestit d'àngel fràgil.
He decidit no estimar-te més i aquest deliri de tu fer-me'l passar com sigui, encara que hagi d'allitar-me amb un home!.

La Laura, aliena als meus pensaments, mai no va saber perquè un dia vaig desaparèixer de la seva íntima quotidianitat.
Potser va ser el millor final per quelcom que mai no va existir. De vegades, els silencis són la única resposta intel·ligent als errors absurds de la nostra imperfecta humanitat.


gypsy




Comentaris

  • Àngel endimoniat, mira'm i sabré el gust de la fruita de l'arbre de la Vida[Ofensiu]
    desideri | 06-04-2008 | Valoració: 10

    Un petó al melic i cafès al Paradís

  • Perdó, [Ofensiu]
    llibreta | 06-02-2008 | Valoració: 10

    no he valorat!

    Fins aviat!

  • Molt bonic, [Ofensiu]
    llibreta | 06-02-2008

    molt!

  • Un bon relat...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 08-07-2007 | Valoració: 10

    amb descripció acurada i sensacions que van arribant a mida que vas llegint. Només discreparia amb la frase final del teu pesonatge. Crec que ens hem acostumat a fer servir màximes que ajuden a tapar les nostres manques de valor. Penso que tothom té dret a sentir-nos la veu si decidissim desaparèixer de la seva vida. Tot i que només és un punt de vista, és clar.
    M'ha agradat llegir-te, com sempre.
    Una abraçada ben gran.

  • El relat llisca sol...[Ofensiu]
    Assumpció de Riscos | 26-06-2007 | Valoració: 10

    I perquè vares desaparèixer de la seva íntima quotidianitat? digues...

    I perquè no intentes narrar el que hagués passat si no haguessis fugit?

    Pot ser un exercici interessant, crec.

    Molt bonic, per cert. Molt. "M'agrades" més en prosa poètica, en narrativa...

    P.S.: Gràcies pel teu extens comentari (que, desprès de llegir-te, encara valoro més!!).

  • M'agraden,...[Ofensiu]
    rnbonet | 04-06-2007

    ...xicona, els xicotets detalls de la descripció de la persona amada. Detals potser insignificants a uns altres ulls, però que denoten la fixació concreta, el deler visual, l'encantament que produeix en nosaltres eixe fenomen que nomenem "amor".
    PS. Gràcies pels comentaris!
    I el que dius dels 'diferents registres' té explicació: la "vellesa" -que és més que maduresa-, i que escric per divertir-me i m'agrada, per tant, fer "provatures".
    Salut i molta rebolica!

  • Hola gypsy[Ofensiu]
    Vallespir | 16-05-2007

    Et volia fer algunes puntualitzacions sobre el comentari que havia deixat en el relat de 'pellpintada'.

    Si et sembla te'l faig al fòrum.

    Una abraçada,

    Roger

  • culls[Ofensiu]
    jaumesb | 14-05-2007 | Valoració: 10

    el que costa de collir

  • hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 13-05-2007 | Valoració: 10

    Un bon relat, m'ha agradat molt, sobretot el primer paràgraf (gairebé prosa poètica en alguns punts). D'altra banda, pel que fa a l'última frase, per mi els silencis només són útils si expressen més del que podríem dir amb paraules... ;)

    petons!

  • escrius de p. mare (que diuen els joves...)[Ofensiu]
    teresa serramià i samsó | 13-05-2007 | Valoració: 10

    quina intensa vibració la del teu relat, noia!
    té força, ímpetu i resolució. Demostre, amb ell, una gran personalitat i una gran capacitat de conèixer els demés i a tu mateixa (cosa molt més difícil encara)

    Una gran abraçada i...endavant i fora!!

  • F. Arnau | 13-05-2007 | Valoració: 10

    Lesbos treu molt de profit en la Literatura. Sobretot amb plomes com la teua.
    Una forta abraçada!
    FRANCESC
    PS I avui ja no cal amagar-se dins la boira...

  • OlgaglO | 12-05-2007 | Valoració: 10

    Que guapa! El teu somriure em recorda el d'una nena trapella :)

    La Laura del teu relat m'ha recordat a una altra Laura que un dia em vaig inventar ;) La veritat és que el final no se m'ha fet pas previsible, potser perquè s'haurien pogut cremar estratègies abans de desaprofitar la passió. I també perquè per a la majoria de lesbianes això d'enllitar-se amb homes ni de conya...
    M'ha agradat (com és habitual).

    T'enyoro. Uns petons

  • La Nina d'Ulls Verds | 11-05-2007 | Valoració: 10

    "els silencis són la única resposta intel·ligent als errors absurds de la nostra imperfecta humanitat"

    Potser sí, però fugir mai és un bon camí.


    VeuDeSilenci

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

450149 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu