Desesperació

Un relat de: Ullets

Em sento perduda
Traicionada
Trista
Decepcionada
I estúpida
Per donar-me una altra oportunitat d'estimar.

Vaig jurar-me no tornar a permetre'm que em fessin mal.

I ara vens
Trenques tots els esquemes de la meva vida
Em dius el millor que m'han dit mai
I dius que... "no vols que tingui paciència".

Saps el que em va costar tenir-ne?
T'has preguntat, l'esforç que he tingut que fer per posar-me a la teva pell?
Saps com t'estimo, tant com per oblidar-me de pensar en mi?
Saps el que sento quan et veig fent-li un peto, i em pregunto per què no son els meus llavis?

Saps que vol dir tenir paciència amb algú que te parella?

Vol dir entendre que potser, no agafes el telèfon per que no pots, no per que no vols...
Vol dir entendre que passar dies sense saber de tu, per tu tampoc és fàcil, no que t'escudes en ells per no voler saber res de mi...
Vol dir entendre que quan et dic "t'estimo", i tu no ho dius per què no vols fer-me més mal, no per què el sentiment hagi canviat...
Vol dir eixugar-me les llàgrimes, i mostrar-te un somriure immens, quan tenim temps de passar trenta minuts junts.
Vol dir entendre que no em miris quan no pots, i pensar que realment no pots fer-ho, i no que realment no ho vols fer...

I ara em dius que no vols aquesta paciència, que tant m'ha costat.

I t'estimo saps... et dic coses que mai he compartit amb ningú,
I se que les valores, però no saps el mal que m'ha fet parlar avui amb tu...
Deixa'm plorar, és del únic que tinc ganes ara...
De plorar fins a cansar-me'n
D'alliberar la meva ànima...

Tinc dret d'una puta vegada a que algú m'estimi com em mereixo?
Tinc dret a deixar de patir, i gaudir del amor, per primer cop?
Tinc dret a passar-me nits el teu costat, sense por?
Tinc dret a estimar-te?
Tinc dret a patir d'aquesta manera?
Desesperació.

Només sé que en moments com ara, m'odio pel que sóc, preferiria passar per la vida de puntetes, preferiria no deixar-me la pell a cada instant, preferiria no viure com ho faig, no sentir tan intensament, preferiria simplement, no ser jo mateixa, per deixar de patir.

Comentaris

  • ho sento[Ofensiu]
    jaumesb | 12-12-2005

    has de parlar clarament amb tu i l'amor
    jo no em conformaria amb un amor petit, jo parlaria amb l'amor i deixaria que ell em parlés.
    a casa meva hi ha poesia nova, gràcies per comentar-me

  • gracies[Ofensiu]
    folleta_antifa | 11-12-2005

    ni idea... aquest escrit es meu, que resuli que hi ha una cadena de e-mails am això doncs no ho se...
    merci per advertir igualment!

    salut i revolució!

  • Hola Ullets![Ofensiu]
    fosca | 08-12-2005 | Valoració: 10

    Què bé expresses la desesperació amb aquest text tan brillant! m'hi he vist, a mi m'ha passat el mateix. És un sentiment tan intens, tens odi, ràbia, ganes de tirar la tovallola, d'engegar-ho tot a rodar i desparèixer per uns instants, vols volar i alliberar la teva ànima de tot el pes que la sosté.
    Buff, en realitat el que expresses no ho desitjo a ningú.

    Enhorabona pels teus escrits! continua així que jo et seguiré llegint.

    Molts besets

    Anna

  • i tens molt dret![Ofensiu]
    mjesus | 03-12-2005 | Valoració: 9

    tens dret a tot això i més, i si no sentisis tant intensament no faries aquets relats tant bons, i ja no series tu. Bons relats!

  • gràcies per[Ofensiu]
    Perestroika | 28-11-2005

    fer.me'l arribar, m'ha fet sentir moltes coses el llegir-ho!

    I infinites gràcies per comentar-me tots els relats nous!!! Ets una joia!!!!

    Segueix escribint, siusplau... segueix entran poc a poc dins meu amb les paraules...

  • " i em pregunto per què no són els meus llavis? "[Ofensiu]
    kispar fidu | 27-11-2005

    Desesperació, frustració, sinònims que descriuen perfectament aquest estat de desconcert, de dubte, d'indecisió; de no saber si el què estem fent està bé o no, de dubtar de les nostres decisions, de sentir-nos perduts en un camí que no sembla pas el nostre...

    Penso que l'amor ens porta moltes vegades a sentir aquestes sensacions... sobretot els "desamors" (o amors no correspostos) o els que si que ho són, encara que per certs motius no puguin acabar de complir-se... Sentir bategar tan fortament el teu cor, mentre t'adones que els seus batecs potser són inútils t'enfonsa profundament...

    Però... nu sé, també penso i crec que aquesta societat ens ha volgut inculcar la "obligació" o la importància d'haver de tenir algú al costat. D'haver de trobar "la teva mitja taronja" com abans millor. I personalment, aquesta "necessitat", aquesta ànsia per aconseguir-ho, sovint em descol·loca i em sorprén. Em sorprén parlar amb algú que posa aquella cara de tòtil en dir-li que no tinc parella o amb algú que sent que no és res si no està amb ningú...

    Aix... quines coses té la vida...
    Però, personalment: M'agrada la vida! M'encanta viure! i no m'importa que la resta del món pensi que la meva vida podria ser millor o que potser no té valor...

    Apa wapa! Ja saps que si necessites res pots consultar-me, eh!!!!! jejejeje

    T'estimo molt! MUA!
    Gemm@

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62306 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta