de buscar-te, de trucar-te, de somiar-te i d'olorar-te...

Un relat de: Ullets

Et veig a cada racó del meu dia.

No et busco, només per no fer-me més mal del que ja m'estic fent
No et truco, només per no escoltar la teva veu, i saber que ets a 600km de mi.
No et somio, només per no recordar-me que ja no hi ets.
No t'oloro, només per no gastar la teva olor, enganxada el meu cos.

Però tot i els esforços sobrehumans que estic fent, no puc evitar
De buscar-te, de trucar-te, de somiar-te i d'olorar-te.

Tot em recorda a tu.
Cada lloc on hem estat, on hem aprés a estimar-nos, on hem fet créixer el nostre amor, on ens hem besat per primera vegada, on ens hem confessat, on no hem tingut por o on n'hem tingut fins abraçar-nos eternament...

Tot m'olora a tu
Cada matí et busco el meu llit,
Somio amb les teves carícies el meu cos,
Et truco per escoltar-te
I et busco a cada paisatge que sé que hem compartit.

No se com fer-ho,
No se quan tornaràs,
I en el fons potser m'adono fins i tot ara, que no se per què has marxat.

Et trobo a faltar a cada pas
M'afronto a les meves debilitats dia rere dia
Tinc que lluitar contra mi
Contra tot el que m'espanta
I tot i que intento compartir-ho amb tu
No puc evitar voler amagar-te aquest patiment

Et penso a cada moment
Et necessito!
T'enyoro!

Et trobo tant a faltar... les teves abraçades, les teves mirades... els teus petons, les teves carícies plenes de tendresa i amor, quan em dius que m'estimes, quan m'expliques que passa pel teu cap, quan estem junts... quan simplement estem abraçats... Quan tot perd importància per que tenir-te a prop, és el més important.


No puc evitar-ho! T'ho prometo que ho intento a cada instant, però tot i això, no deixo en tot el dia de buscar-te, de trucar-te, de somiar-te i d'olorar-te.

T'estimo


Comentaris

  • mmmm![Ofensiu]
    clariana | 15-02-2011

    Felicitats!

    Un relat preciós, sincer i vertader... m'ha transportat a moments del meu passat...
    Et seguiré llegint!

  • Costa molt poc[Ofensiu]
    res no és mesquí | 03-09-2009

    escriure sobre quelcom perdut, diria que ésgairebé un instint per alguna gent... perds alguns cosa i necessites escriure sobre allò.. però realment has aconseguit fer-ho de la millor manresa i a mi m'ha arribat molt.. Una abraçada

  • Festa de... enviar-nos missatges![Ofensiu]
    Unaquimera | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    PARTICIPA!
    RESPON AMB UN ALTRE MISSATGE A QUI T'HA ENVIAT AQUEST, com a mínim, o ENVIA DE NOUS!

    Bon diumenge tinguis i feliç aniversari passis!
    Una abraçada digna de la celebració,
    Unaquimera

  • * Quan tot perd importància *[Ofensiu]
    kispar fidu | 20-02-2007

    Bones Silvieta! Com anem? (quina pregunta... oi? ja que puc extreure-ho de les teves paraules...!).

    Les distàncies són difícils de portar... sobretot quan la persona que està lluny és aquella a qui voldries sentir més a prop... Quan aquella a qui tant estimes està a quilòmetres de tu...

    Però les distàncies físiques, no sempre impedeixen proximitats "espirituals"... vull dir... que no ha d'evitar que us sentiu a prop... tot i que sigui (o hagi de ser) d'una manera diferent...

    No et deixis enfonsar Silvieta, i lluita pel que sents! No t'ho deixis prendre ara que ho tens...

    petonets,
    Gemm@ (dufi)

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62303 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta