*Sé ESTIMAR!*

Un relat de: Ullets

Estimo!!!
Sé estimar, encara no m'ho puc creure
Com si d'una nova qualitat és tractés
Ho he anat descobrint amb el pas del temps
I només el teu costat
El que sempre havia pensat que era impossible
Ara s'ha fet realitat.

Ara només vull més i més
M'adono que quan no tenia res
Només volia un 1% del amor que tinc ara
I ara que en tinc munt, encara en vull més.

Vull viure el teu costat
Per què és on tot té el sentit necessari
On vull aprendre i compartir amb tu
On el 1% ha estat només el principi del amor
I on vull continuar, escoltant com va el teu cor de ràpid
Quan et tinc a prop.

M'encantaria trobar-te a cada racó de la meva vida
Poder compartir encara més amb tu
I jo que pensava que el retrobar-nos
Potser necessitava el meu espai
Però no, l'únic que necessito es a tu i els meus a prop meu.

T'estimo, i com mai em pensava que estimaria
Sé estimar!!! És increïble, però cert,
Sé estimar i tu m'has ensenyat
De tu he aprés i no me'n vull tornar a separar.


Comentaris

  • FELIÇ 5è ANIVERSARI![Ofensiu]
    kispar fidu | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Silvieta![Ofensiu]
    kispar fidu | 29-07-2007

    jo crec que ja en sabies, però que ara has pogut mostrar-ho sense tabús i tens la oportunitat de compartir-ho i explorar-ho amb llibertat! però de saber-ne... de saber estimar a les persones afirmaria que ja en sabies... Però de totes maneres entenc a que et refereixes: a donar el pas, a ser capaç de compartir al costat d'una persona, de viure els seus passos mentre es mouen amb els teus, de necessitar i ser necessitat... (etc.).

    m'alegro que tot segueixi bé doncs!


    per cert: Quan quedem???? demà marxo a Lleida amb la feina fins dimarts vespre. Però ja et dic: les tardes a partir de les 6, o els caps de setmana (amb una mica d'antelació...) cap problema! és decidir un dia: dir: "ja!" i ja sta! fet!

    apalins, nanits!

    i que segueixis estimant! ;)

    dufi

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62270 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta