bitllets perduts o bitllets esperats?

Un relat de: Ullets

Tinc dos bitllets,
No sé on porten,
No sé on van,
Només sé que son dos bitllets molt especials.

Els vaig comprar fa poc,
No sé per quina data són,
No sé per quina estació,
Només sé que tenen una data de caducitat.

Els guardo aprop del meu cor,
No sé si seria millor regalar-los,
No sé si seria millor oblidar-los,
Només sé que cada dia que passa, desitjo poder utilitzar-los.

Podria posar-me a plorar només d'imaginar-nos viatjant amb els bitllets...

Podia perdre la meva falsa seguretat només de pensar en com caducaran aquests bitllets...

Podria desitjar no viure la meva vida si tu no ets amb mi, sense tren, ni estació, ni bitllets...

Et respiro.

Et somio.

Et palpo cada cop que em quedo a les fosques.

T'oloro cada matí, com si fossis el meu llit,
T'oloro cada matí, com si haguéssim passat la nit junts.

Et beso a cada segon del dia quan tinc por de perdre't.

I T'estimo cada vegada que recordo tot el que m'has regalat només amb la teva mirada...

Va, agafa els bitllets, vine! T'estic esperant amb les maletes a la mà.




Comentaris

  • esperats![Ofensiu]
    fosca | 13-11-2005 | Valoració: 10

    Potser és la por al canvi, però amb dos bitllets a la mà i amb la persona que estimes, són totalment esperats!!!

    M'agrada't moltíssim!

    Petoneeeets

  • A la llista![Ofensiu]
    Dreams | 11-11-2005 | Valoració: 10

    Uo! Es la primera vegada que et llegeixo (la veritat que fa molt poc que estic aquí xD) i m'encanten els teus relats!
    Ja estàs ficada a la meva llista d'autors preferits jeje ;)

  • "et respiro"[Ofensiu]
    kispar fidu | 30-10-2005 | Valoració: 10

    eis! bones! uoo! m'ha encantat aquest relat! és maquíssim... (com és que resulta més fàcil escriure quan ens sentim perduts?...).

    M'agraden les frases de et respiro, et somio, t'oloro... , són fets tan senzills que desprenen una tendresa encantadora.

    Tens dos bitllets a la mà que desitjaries poder utilitzar per viatjar amb el tren dels somnis, amb aquella persona tan especial, viatjant per les vostres vies, pel vostre món.

    Ahir vaig estar parlant amb la Cris sobre "tot lo meu"... ella no en sabia res, i va ser bèstial... va ser molt maco, em vaig sentir molt bé... i com ella bé em va dir és "frustrant". Va dir: "deu ser frustrant sentir-se així...". i si ho és. La veritat és que ho és. Sentir que tens dos bitllets a la mà que ets capaç de regalar-li costi el que costi i que series capaç de fer qualsevol cosa, però al mateix temps sentir la impotència de no poder fer res. (bé, els meu cas i el teu són diferents... perquè els teus bitllets tenen una seguretat (encara que potser petita) i una possibilitat ens complir-se.). En canvi els meus ja tenien la data de caducitat en comprar-los. És frustrant, si, però crec que s'aprén a viure conformant-t'hi.

    Però tu que tens una possibilitat, no els deixis escapar. No deixis que et robin aquests bitllets, lluita per aconseguir pujar al tren. Defensa els teus somnis i esborra la data de caducitat! No et deixis véncer.

    apali, que vagi mult bé!
    Gemm@

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62263 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta