CARDARIA TOT EL DIA

Un relat de: Tanganika
-No vull que el moment intens,TAN INTENS, s'acabiiiiiii, Elvis, nooo!
- Uuuuf, uauuuuu, ooooooh! Quin ORGASMEEEEEEE! No sé ni on sóc!!!!
- Nena, quin gust!
- Tot el cos em tremola, Elvis. Buffff!
- Vull vibrar més, Elvis!
- Sí, xata, mou més la pelvis, vinga! Ritme, ritme!
- Oooooh, Elvis, no vull que aquest moment s'acabi maiiiiii!!!!
- Uuuuf, uauuuuuu, oooooooh! Quin ORGASMEEEEEE! No sé ni on sóc!!!!
- Estic al setè cel amb tu, Tanganika! Ets una canya i una màquina!!!
- No vull que el moment intens, TAN INTENS, s'acabiiiiiii, Elvis, nooo!

Elvis:
- Senyora autora del relat, és el moment just en què l'ha de tallar, perquè el moment quedi congelat (tot i que més calent impossible).

Autora:
- Jo mano. Cal que la gent estigui informada de la última generació de nines inflables de les sex-shops. Potser afegir que en sóc propietària d'una, recomanar l'article i fi del relat.

Comentaris

  • Ja veus...[Ofensiu]
    Annalls | 20-02-2013

    Amb aquest titol i un comentari...pufff Com s'ho va fer la de les palles!!! I aquella de la noia que pateix!!!!!??
    Ah abans m'he descuidat de dir-te que aquest genere eròtic-festiu-irònic -de conya, vols dir que no vendria???

  • així m'agrada[Ofensiu]
    xelofont | 28-04-2012

    ets tan directe que quasi m'agafa un orgasme de sinceritat amb tú, de totes maneres les teves paraules seran follades per més d'un moralista, no t'amoinis, deuen estar mal follats, m'agrada, fins i tot m'excita una mica i això en un relat costa molt, el sexe és com el riure, costa de reproduir-lo escrit...i no és crítica negativa, a l'inevrsa, et dono tot el valor...

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133113 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).