Brahms

Un relat de: fosca

La perfecció a cada compàs, a cada segon, a cada nota.
Contradicció: el teu Rèquiem m'ha il·luminat la vida.
Les llàgrimes cauen sense delit, el cor em batega més de pressa, el sentiment es fa patent amb la teva música.
Somio amb el Denn wir haben hie keine bleibende Statt, en un dia gris i fúnebre. El dia en que jo ja no hi seré i tu sonaràs.
Els violins m'emocionen, els cants em transformen el cor.
Ja no és música, és pura passió i desig el que sento.
Em vaig enamorar del teu Rèquiem, encara ho estic, sempre ho estaré.

Comentaris

  • Ohhhhhh....[Ofensiu]
    Arbequina | 11-10-2006 | Valoració: 10

    Síiiiiii, què bo és Brahms, què bell el seu rèquiem... m'ha encantat llegir un relat admiratiu de Brahms. I ara, que no tinc el rèquiem a mà, em desfaig per tornar a la meva ciutat i escoltar-lo. Mentres, el recordaré... com m'agrada el segon moviment!
    En fi, una abraçada ben musical. Molt bon relat.

    Arbequina.

  • Ich musste[Ofensiu]
    Xitus | 04-01-2006 | Valoració: 10

    T'havia de comentar aquest breu relat. La música evoca tant, i en tantes direccions, sovint paradoxals. El fet és que evoca. Què me'n dius de Chopin?

  • Hola fosca![Ofensiu]
    ROSASP | 13-11-2005

    He experimentat tantes vegades aquestes vibracions que van més enllà dels sentits. Crec que hi ha cançons que sempre ens transporten a un espai difícil de descriure, que toquen la sensibilitat de la nostra ànima i ens deixen tocar el cel amb les puntetes dels dits.

    El so del violí especialment, és el que més identifico amb la meva forma de sentir.
    És fantàstic poder percebre tot un món dins de la música.

    Una abraçada!




  • Sento el mateix...[Ofensiu]
    cassigall blau | 13-11-2005

    ...pel Franz Liszt.

    El mateix!

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62683 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)