Avui et volia tornar a veure

Un relat de: Manuel de Lino

Avui et volia tornar a veure, si mes no sentir-te a prop meu. I es ara quan el sol es comença a ajupir quan millor se esta aquí, el dia es llarg i dona per molt.
Te he portat unes flors collides per el camí, per que beiges que no vinc amb les mans buides.
He vist que el camí esta asfaltat , i fins i tot les parets tenen una ma de calç, deu ser perque venen festes.
Que tranquil·la que esta saqui, per el poble no es pot anar, hi ha molta gent de fora, (tafaners), que es fiquen per tot arreu, com si fossin els amos del poble.
Ahir es va fer la processo de la Mare de deu del Carme, i tu no hi eres, ho sento, no vaig pensa amb tu. La marta i la Anna anaven davant, les dos agafades de la ma, amb el seu vestidet de la Comunió, tel vaig ensenya , te'n recordes.?
Només dir te que ens vam chopar. Encara no havíem caminat vint i cinc metres quan va caure un chafec de deu ni do.
Esta nit fan ball a la plaça. si ja ho se que tu no hi seràs així com cap de les teves amigues. Suposo que menys la Núria que es a França, vosaltres també vos trobareu.
Cuida't, aquí les coses segur que son de una altra manera. Carai sento la campana que ja crida a la gent. !!!
Tu ja ho saps, de moment només et venim a veure, i espero que així sigui per molts anys; però si necessites alguna cosa ens ho fas arribar per algú.
Ja te ho vaig dir.
Ai estimada yeyeta, quin cementiri mes bonic que teniu, . . . i tindrem algun dia, ja te ho haig dir, abans de anar-te'n ; primer uns i desprès els altres. Però a tots ens toca.
Ja ho saps com sempre.
Fins . . . que deu volguí.
El teu net polític.

Comentaris

  • Felicitats!![Ofensiu]
    Eva_yam | 27-01-2006 | Valoració: 10

    M'ha encantat!! m'has fet emocionar!! és molt dur perdre algú estimat!!!

    et seguiré llegint! felicitats un altre cop!

  • L'estimació és com una arrel.[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 22-06-2005 | Valoració: 10

    Que quand floreix la planta, l'agafem per fer un ram, però l'arrel continua, viva i ensorrada. No es veu, però sempre estarà .
    Els que estimem i ens han deixat viuen en el nostre cor i record. Encara que no hi pensem cada dia ells estan allí.
    M'ha agradat el relat, m'ha fet pensar en el meu pare,que ja no està , pero està i molt viu, ja m'entens...
    Petunets. Pilar

Valoració mitja: 9.67