Assassinats pel Concurs dels microrelats

Un relat de: Atlantis
Assassinat

La té agafada pel coll i la subjecta gairebé amb violència mentre amb l’altra mà obre el calaix i tanteja cercant un ganivet a la mida. Tanteja. Es belluga i l’estreny fort. Tanteja mentre pensa per on li tallarà el coll. Treu el ganivet gran, l’agafa i li talla en rodó. Va cap el bany per rentar-la sota la dutxa deixant un rastre d’esquitxos de sang pel passadís. A un costat del plat de la dutxa hi deixa les vísceres, el fetge, els ronyons, els pulmons...

D’un arravatament la deixa despullada per les extremitats i per el cos. La va partint a trossos. Va a buscar el ganivet del pa per poder tallar els ossos que són molt forts. (potser hagués necessitat una serra hi tot) Els trossos son enormes. Era molt gran. Potser la més gran que ha matat mai.. Agafa els trossos i els porta a la cuina. Ara els regalims que deixa com a rastre son més aigualits. Gairebé rellisca. Els guardarà al congelador que està buit per poder ficar la carn fresca. Ja pensarà què en farà després.

Li treu els ulls (no pot suportar aquesta mirada de morta.)

Amb neguit i fredor alhora es mira el cadàver esquarterat davant seu.

Es renta les mans sangonoses amb aigua i sabó de plats i una mica de lleixiu.

Agafa el telèfon: - Comissari? Acabo de matar a una gallina.

I es posa a plorar.


Comentaris

  • Bona vesprada Atlantis [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-02-2021

    Gràcies per la teva visita i el teu amable comentari, en el meu poema "Laura", on em diius que és descriptiu i molt bonic. M'alegre de que t'haja agradat. Saluts i abraçades
    Fins a l'altra.

  • humor càlid i feréstec[Ofensiu]
    SrGarcia | 21-02-2021

    Un doble sentit, un humor càlid i feréstec, un sadisme resolt en un estofat.
    Un final sorprenent, no cal trucar al comissari per això.
    Un relat bonic, graciós i amb un final que fa tremolar.

  • Hola Glòria[Ofensiu]

    No facis cas del comentari anterior, veig que sí que està a la llista de relats a concurs.
    Ara t'envio un correu.

    Gràcies.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Hola, Atlantis.

    El teu relat no està dins de la llista del concurs, imaginem que t'has oblidat de clicar la pestanya del final per fer-lo participar.
    Però en veure'l entre els últims comentats, m'he adonat del títol i he pensat que segurament vols participar amb aquest relat, que el títol no és casual, vaja.

    L'afegeixo a la llista de relats que enviaré als jurats, però vigila, crec que l'any passat ja et va passar alguna cosa similar i un dels teus relats no va entrar perquè no el vaig veure. I aquesta vegada l'he vist de casualitat.

    Sempre que vulguis participar, ho has de clicar. Fes cura!


    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

    Galzeran (homefosc)

  • Assassinada la gallina.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-02-2021 | Valoració: 10

    Més clara impossible i molt descriptiva tota l'acció de matar a la gallina, però el cas que va cridar al comissari... i damunt es va posar a plorar. Quin cas!
    Enhorabona, Atlantis.
    Saluts i fins a l'altra...
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

162 Relats

1385 Comentaris

100184 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com