Aquella imatge

Un relat de: Alberich

Tot mirant els replecs de l'ànima se'm apareix el teu record, com una llunyana imatge amagada al rebost del subconscient.
Puges pel prat, aquell tan verd, on hi creixien unes margarides petites -quasi invisibles- que trepitjàvem sense voler.
Sento a la pell aquella frescor de l'aire i la tebior dels teus braços, mentre esbufegues fadigosament.
A dalt: la font tan fresca, on canviàvem la set pel desig de l'un per l'altra; i més amunt aquell cel blau, resplendent i obert que ens feia sentir tan petits, tan petits, que creiem haver desaparegut del món.


Comentaris

  • jo també m'enganxo[Ofensiu]


    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Imatge evocadora[Ofensiu]
    Queca | 24-11-2008 | Valoració: 10

    i tendre. M'entusiasma llegir-te, i rebre els teus comentaris. Gràcies de tot cor.

  • Escrius...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 16-11-2008 | Valoració: 10

    amb elegància, amb serenitat i enyor pausat, aquest poema que parla de records, d'aquells que ens alegren l'ànima. Pas a pas, recrees la mirada en cada detall, embolcallant les imatges amb els sentiments que descrius.
    Una abraçada

  • Sensualitat nostàlgica[Ofensiu]
    M.Salles | 15-11-2008 | Valoració: 10

    M'agrada també aquest text poètic i nostàlgic que evoca un moment únic. Em fa sentir espectadora de primera d'un moment íntim i valuós.

    Fas poesia en prosa.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Alberich

39 Relats

203 Comentaris

41434 Lectures

Valoració de l'autor: 9.94

Biografia:
Nascut un mes de maig.
Va treballar de molt jove al tèxtil, mentre estudiava Dret i va anar a parar a l'administració.
Ha estat aprenent de molts oficis, per la qual cosa no és mestre de res.
Li agrada la vida, i cultivar l'amistat, també la mar i la muntanya.
Si voleu comentar alguna de les seves parides, tant si us agraden com si no, us ho agrairà, doncs no hi ha res que més valori que la mútua comunicació i que la gent faci cas del que un hom fa.