Apuntar-se (gelosia)

Un relat de: ciosauri

M'ha quedat gravada la cara de la Patrícia quan rebia l'agraïment de tothom, un xic ruboritzada i un molt satisfeta. I també l'escena final, amb ella al mig d'un cercle bellugadís de companys (ara ja ex-companys) que li agafaven la mà, li tocaven l'espatlla, li feien un parell de petons a les galtes: moltes gràcies, et trobarem a faltar, el teu suport ha estat essencial per arribar on som, ets la millor, t'enyorarem, vine'ns a veure quan passis per aquí...
Estic convençuda que aquesta és la situació ideal per ser estimada: fer-se membre d'una associació, col·laborar com una desesperada durant una temporada - sense cap afany d'escalar posicions i sense barallar-se amb ningú, és clar- i després, amb una excusa prou convincent, plegar. M'agradaria, per un dia, ser la protagonista i rebre tants d'afalacs com la Patrícia; o sigui que només cal que decideixi on m'apunto.
Després de rumiar-hi una estona he arribat a la conclusió que la cosa no és tan senzilla, però. Un partit polític és massa compromès; una associació excursionista, massa cansat; els que lluiten contra malalties solen anar a demanar, i això em fa vergonya; a la junta de l' AMPA ja no m'hi puc apuntar perquè el nen plega aquest any; i l'associació de veïns?... res, perquè em coneixen de fa temps... Bé, ja hi continuaré pensant...

Comentaris

  • Arribar a una conclusió i seguir pensant...[Ofensiu]
    angie | 02-01-2007

    Dues frases que són contradictòries tanquen un relat crític i ple d'ocurrència com diu el comentari anterior...
    No t'havia llegit encara i sí, molts cops creiem que ésser acceptat és apuntar-se al joc dels altres, gran error...

    angie

  • M'hi apuntaré![Ofensiu]
    Unaquimera | 28-12-2006 | Valoració: 10

    Et vaig dir: Tornaré a passar... Ja sóc aquí de nou!
    I un altre cop he trobat un relat ocurrent, de lectura molt agradable, amb un aire de confidència personal que em fa sentir-te propera, com si fóssim conversant al voltant d'un cafè, d'una infusió o d'una cerveseta ( no conec els teus gustos!) i et sentís pensar en veu alta...

    El llenguatge resulta prou planer per reforçar aquesta sensació i les al·lusions són llocs comuns i transitats per tothom. A tots ens agraden els afalacs, tots tenim a prop alguna AAVV, o una AMPA o un Partit que... Un bon text!

    Ara aprofito les dates i l'ocasió per enviar-te un desig meu per a tu: un Feliç Fi d'Any! És important acabar les coses amb bon peu...
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de ciosauri

ciosauri

22 Relats

101 Comentaris

33977 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Nascuda l'any 1957 a Palafrugell, he llegit i escrit des de sempre, però els meus textos no van sortir de l'àmbit familiar fins el 2001, quan em vaig decidir a participar en un concurs de relats de TV3 per internet. Després de trobar el gust a tenir lectors més imparcials he continuat, i ara m'afageixo al que m'ha semblat un gran club de gent lectora i escriptora.
Rellegeixo el que he escrit. Potser us preguntareu: i què li va passar a aquesta dona el 2001? Doncs veureu, treballo en un arxiu i aquest any varem canviar d'edifici, i alguna cosa havia de fer a les quatre de la matinada quan em despertava amb uns ulls com taronges pensant en la feina; alguna cosa sense fer fressa per no despertar a la família, és clar. I d'aquí va venir tot plegat...
mcsauri.blogspot.com.es