Aforismes desaforats

Un relat de: Fredegard Dogwood of Shadydowns

Amor:

- L'amor és compartir egoisme.
- L'amor és la peça més gran de l'engranatge del nostre hedonisme i alhora un pal entre les rodes de la nostra evolució personal.
- Què bonic és l'amor (correspost)!
- L'amor no es busca, l'amor et troba.
- Només quan trenquem les cadenes de la dependència emocional ens podrem entregar als plaers de l'amor lliure.
- L'amor és cec, sord i subnormal profund, o com a mínim t'hi torna.
- Si no vols patir, no t'enamoris. Si no vols gaudir, tampoc.
- L'amor neix en l'admiració, creix en el coneixement i mor en la rutina. L'amor no es reprodueix, però no és estèril del tot.
- Quin és l'idioma de l'amor?... l'idioma de l'amor no té paraules.
- El "NO" ja el tens, el "NO" ja el tens... a mi el que realment em fa por no és el "NO" en si, sinó com quedarà la nostra amistat desprès d'aquest "NO".
- Et porto al més fons del meu cor... mentida! Et porto a totes i cadascuna de les capes de teixit muscular que formen aquest òrgan que impulsa la sang pel meu cos.
- L'amor és una malaltia a la que ningú és immune i les vacunes de la qual només duren temporalment.
- De tant en tant va bé que et digui guapo alguna dona que no sigui de la teva família.
- Només vull una Marge que estimi a un Homer com jo.
- L'amor només és bonic si és correspost.
- "Odio el amor".
- Jo no busco parella, ni exclusivament sexe; jo només vull enamorar-me.


Sexe i altres vicis:

- Un cop hagis tastat la carn no voldràs tornar a menjar sol.
- Els millors cigarrets es fumen amb la panxa plena o els collons buits.
- Mentre es fuma es pot morir de tantes coses...
- Dues persones no s'ho munten si una no vol; en cas contrari, estaríem parlant de violació.
- Que em faci bisexual i lligaré el doble... ho sento, però 2 x 0 continua donant 0.
- No és que sigui mal esportista, és que sóc dolent en qualsevol activitat física que no sigui menjar o dormir.
- El sexe sense amor és com un cafè sense sal. Pot ser igual d'amarg, intens i adictiu, però almenys no et fa vomitar.
- No pots dir que estàs satisfet amb la teva vida sexual mentre segueixis trobant clapes de semen sec dintre del teu melic. Encara ho pots dir menys de la teva higiene personal.
- La ressaca és la justa penitència per una experiència espiritual pecaminosa i quasi pagana.
- Les fantasies sexuals són, pels solters, tant necessàries com la xocolata negra.
- En un Erasmus és fàcil arribar a l'"orgarmus", mentre que en un Ferienkurs acostumes a quedar-te "kurz".
- El problema d'estar gras no és tenir panxa, és tenir més pits que moltes de les ties que coneixes.
- La son no és acumulativa, la dropada sí.
- Anar borratxo és com veure la vida per un "kalimotxscopi".
- El plaer te el color i l'olor de la flor del cirerer.
- No es pot posar la frontera entre l'erotisme i la pornografia utilitzant conceptes tan subjectius com la decència, l'estètica o el bon gust.
- Mal jugador no és aquell que no té aptituds suficients per practicar un esport o jugar a un joc, sinó aquell que és mal perdedor o pitjor guanyador.
- No cal saber-ne gaire per descontrolar.


Dones:

- Les dones busquen l'home perfecte, per desprès canviar-lo.
- Les dones no són pràcticament cruels, són cruelment pràctiques.
- La principal causa de la violència doméstica és que les dones són dolentes i els homes tontos.


Política:

- Som els nets dels vençuts, els fills dels que no van poder canviar les coses del tot. Som nosaltres als qui els toca fer la revolució.
- Espanya no existeix; se la deuria inventar algun monàrquic.
- No se si sóc un català obert o un xarnego integrat.
- Prefereixo ser un maricó català abans que un mascle ibèric.
- De la mateixa manera que el castellà es diu així perquè, tot i haver nascut a Astúries, va arribar al seu màxim esplendor literari a les terres reconquerides; no hauria de dir que parlo català occidental, hauria de dir que parlo valencià septentrional.
- No cal viatjar molt, ni erigir-se com apàtrida, ni renegar de la cultura pròpia per considerar-se "ciutadà del món"; ja que totes les cultures i terres formen part d'aquest món, i per tant, els seus ciutadans ho són.
- Cal sentir totes les altres opinions abans de formar-ne una de pròpia.
- Els caixers automàtics són aparadors de la desigualtat.
- La identitat espanyola és totalment falsa ja que es fonamenta en la cultura castellana i el folklore andalús.


Escriptura:

- Per escriure bé cal llegir millor.
- Una pàgina en blanc és un món de possibilitats.
- Si escric aquesta merda és perquè no sóc prou graciós com per inventar-me acudits i sóc massa insensible com per composar poesia.


Altres:

- L'enveja és la bandera dels insatisfets, la gelosia la dels insegurs.
- En aquest món hi ha tres tipus de persones: als que els hi agraden els Beatles, als que els hi agraden els Rolling i als que no els hi agrada la música.
- Un periodista és aquella persona que informa de tot, sense saber de res.
- Si et mors... et remato!
- Callar no costa res, parlar massa t'ho pot prendre tot.
- Celebrar l'aniversari i rebre regals no te gaire sentit en un país desenvolupat; mentre que al tercer món s'hauria de celebrar cada dia, ja que cada dia és un regal.
- Una mala reacció és millor que la indiferència.
- En aquest país fins i tot la mala publicitat és publicitat.
- La superstició és la religió dels ignorants.
- El dilluns és el pitjor dia de la setmana perquè és com viure tots els següents amb la ressaca de tots els anteriors.
- El viatge de la vida és tan llarg que no té retorn... i la destinació és la mort.

Comentaris

  • L'autor reconeix que ha fotut la pota.[Ofensiu]

    He fotut la pota (fins a les aixelles) al no esborrar la frase en qüestió.

    Aquests aforimes els vaig escriure ja fa temps, quan aquesta xacra social encara no havia arribat a les macabres proporcions que ha assolit actualment. Les meves frases no passen de ser "filosofia tabernaria", etílica i barata; i están lluny de voler donar lliçons a ningú.

    De totes maneres no està de més crear polèmica en els comentaris d'aquesta web.

    "En aquest país fins i tot la mala publicitat és publicitat"

  • mmmm....[Ofensiu]
    Ilargi betea | 09-08-2004

    A veure, en aquest relat hi dius frases molt bones i amb algunes hi estic d'acord, però com passa sovint, son les que t'enutjen les que se't queden gravades amb més facilitat. No et sembla que tal com estan les coses la frase sobre la violència domèstica sobra? amb això vull dir que realment la causa de la violència de gènere no és pas aquesta que tu apuntes, més aviat seria que hi ha uns covards que es creuen molt homes només per descarregar la seva frustació amb aquelles persones que saben que poden dominar, ja sigui per la força física o perquè després de molt maltractament psicològic les han arribat a anul·lar com a persona.
    Espero que almenys t'ho repensis...

l´Autor

Foto de perfil de Fredegard Dogwood of Shadydowns

Fredegard Dogwood of Shadydowns

62 Relats

120 Comentaris

75110 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Escric perquè m'agrada llegir. I segons deia Jorge Luís Borges:
"Cuando uno escribe, el lector es uno."

Vol dir això que escric perquè m'agrada llegir-me?

No n'estic segur. Però el que sí és cert és que si penjo els meus relats aquí és perquè m'agradaria ser llegit.

Espero els vostres comentaris!!!


També trobareu relats meus als llibres Relatsencatalà.com, versió 2.0 i 10x10 Microrelats. I podeu sentir-ne un parell a la Edició 31 i la Edició 42 del programa "Breus" de Ràdio Kanal Barcelona.


E-mail: txescu@yahoo.es
Web: www.FrancescGarcía.cat
Flog: Els ambigrames d'en Txescu