30 pètals té la meva margarida

Un relat de: Paika

1. Per allò que m'has donat
2. Per allò que m'has près
3. Per tot el que m'has ensenyat
4. Per tot el que no era veritat
5. Per les vegades que m'has fet riure
6. Per les vegades que m'has fet plorar
7. Per la flor que un dia em vas regalar
8. Per la primavera que t'has emportat
9. Per la il·lusió que sentia en pensar en tu
10. Per la tristesa que ara em produeix aquest pensament
11. Per la claror que t'acompanyava sempre
12. Per la foscor amb la que has marxat
13. Per les cançons que teníem per a nosaltres
14. Pel silenci que ara m'envolta
15. Per cada somriure que m'has dibuixat a la cara
16. Per cada llàgrima que vesso per tu
17. Per totes les promeses que ens vam fer
18. Per tots els pactes que no vas segellar de veritat
19. Per la teva olor que tant m'agradava
20. Per la fragància de la tristesa que ara omple la meva vida
21. Per tots els somnis que junts volíem construir
22. Per tots els malsons on ara tu ets el protagonista
23. Per la manera amb que m'omplies per dins
24. Per la part de mi que ha marxat amb tu
25. Per aquella tarda en la que no van ser necessàries les paraules
26. Per aquell poema oblidat
27. Per totes les oportunitats que ens vam donar
28. Per aquella carta sense obrir
29. Per tot el que ens vam dir
30. Per tot el que no ens vam dir.

30 pètals té la margarida que acaricio amb les meves mans.
Els compto, i a cada pètal hi poso un PER QUÈ, un de bo i un de no tan bo.

No la despullo, ni ho faré; només compto els pètals, però no n'arrancaré cap, no.
30 pètals té la margarida que acaricio amb les meves mans. Blancs, esperant a que algú hi posi color, potser algú que alhora posi color a la seva vida? Potser algú qui ,a la vida ja hi té de color, i que vol donar-ne a una petita margarida?

Jo, a la vida no busco trèvols de 4 fulles, busco margarides de 31 pètals, on 16 d'aquests siguin pètals amb un PER QUÈ que em faci somriure de nou.


Comentaris

  • Moltes margarides..[Ofensiu]

    Et donarà la vida. Amb molts de pètals de tots colors.
    Petunets.

    P.D.
    M'agraden molt les marietes i el color taronja.

  • seguint les nostres passes[Ofensiu]
    mel | 20-01-2005 | Valoració: 10

    A vegades no calen paraules per expresar sentiments, calfreds, somriures o llàgrimes. Ara mateix, t´he de dir que se m´ha fet un nus a l´estómac de recordor antigues i oblidades sensacions i que fins i tot aquests nusos son bons per poder creixer i poder trepitjar fort.Sempre ens quedarà el País de les Meravelles oi paika?;)petonassos.

  • sencill però...[Ofensiu]
    pseudo | 07-01-2005 | Valoració: 10

    és d'on treu tota la seva força!! A mesura que anava llegint els pétals no podia evitar que els ulls se'm possessin húmits, mentre se m'allargava el somriure...

  • Margarides de 1000 pètals[Ofensiu]
    Nàufrag | 02-01-2005

    Has sigut capaç d'escriure l'amor en una flor: dolç, delicat... però amb total realisme. Has anat desfullant la margarida només amb la mirada i amb cada pètal hi has embolicat un record: un de bo, un de dolent.

    30 pètals: 15 i 15. Totalment equilibrat.
    Segur, Paika? Em costa de creure que algú sigui capaç de neutralitzar tan una relació, que pugui donar a l'amor aquest gust insípid. Si existeix, no crec que valgui gaire la pena, la veritat.

    Crec que hi ha milers de margarides esperant a ser collides per les teves mans i estic segura que, entre les diverses fragàncies que tan t'atordeixen, trobaràs una petita flor mig amagada, amb milers de pètals, amb milers de colors. Obiament, entre els diferents matisos de taronja, groc i vermell, també hi trobaràs colors més foscos que intentaran fer-te creure que no és aquesta la flor que busques. No et deixis enganyar per les seves paraules.

    Segueix acariciant-les amb la mirada.
    (...I no deixis de escrire-ho!)

  • el pètal 31?[Ofensiu]
    Paika | 31-12-2004

    potse ni existeix, però, ja que somiar és gratuït (de moment i esperem que per sempre...) spmriare que si que existeix el pètal 31
    tu et pots considerar el pètal número 1, 3, 2,, 15 i el 32 (et toca inverntare'l...ja tens feina...) jejeje
    ma fet riure moltissim el test, genial la teva dita, m'ha agrdat molt...
    x cert, com saps que em fan fàtic els cargols???jeje ei, pro que si a tu t'agraden.. a disfrutar-los ehh!
    i no hi havia per tan eh! no calia fer-ne un drama del test que es super divertit! jeje
    petnets (recordo lo del CLINC i ho fare, no pateixis!) una abraçada molt forta i reocrda: el 2005: entrar, estar, gaudir, aprendre, somniar, caurei sobretot aixecar-se, estimar.... i d'aquí un any sortir.!

  • EL PÊTAL 31!!![Ofensiu]
    Capdelin | 31-12-2004 | Valoració: 10

    després de la pallissa del TEST... abans de guarnir el menjador... ja saps per a què... si has llegit el test... he fet una ullada per RC. i... ( no m´havies dit res... NYE!!!! ) he trobat un altre poema teu! ( i el guardaves a la caixa forta dels records...?!!! )
    és... és... és que no sé què dir!!! ( i mira que a mi em costa quedar-me sense paraules, quan escric )
    l´he llegit dues vegades... quina MARGARIDA...!!! ( flor teva mimada )
    fenomenal... original com sempre...
    amb el perill que hi havia de fer-te pesada, repetitiva... has passat com un àngel... sense fer caure cap pètal... fent contrallums entre TU i ell ( bandarra je je je )
    fabulós... i això ho tenies dins... i nosaltres menjant-nos els mocs ( XPXP)
    qui serà el que gosi ser el TRENTA-UNÈ pètal de la teva margarida...? jo, no... pobre de mi... només puc admirar-te i ´stimar-te moooooolt!!!
    m´has fet molt feliç... ja van massa regals teus pel poc que jo em mereixo... muaaaaaaaà!!!
    NO...No et parlaré del "clinc"...
    bé... a l´ambulatori ( si has llegit el test ) m´han dit que tinc una sobrecarga d´espionatge íntim produït per la violació de la meva intimitat ocasionada per un TEST psicòpata... je je je
    una abraçada, christy... ets una immensa margarida blanca que fa somriure les prades del nostre cor.
    no et passis amb el cava... que llavors els poemes et sortiran estil barroc, romàntic... fets un nyap!
    1, 2, 3, 4........ 30 = pètals
    1, 2, 3, 4........ 73 = test MORTAL!!! je je je

Valoració mitja: 10

l´Autor

Paika

11 Relats

67 Comentaris

19910 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Diguem que soc una estudiant de 16 anys que es passa els dies amb un llibre a les mans i escoltant música, quan no, està amb els amics.
M'encanta el mar i sempre que puc faig una escapada allà on sigui.
Vaig descobrir fa un parell de mesos el que ara és una de les coses que més m'agrada fer, escriure.
No m'agraden els rellotges, em fan sentir controlada; i m'inquieten molt els miralls...
tinc devilitat per les marietes,les margarides, els solets i m'encanta fer fotos dels meus ulls, un petit toc narcicista que tinc...
Procuro portar sempre alguna cosa de color taronja i un somriure a la cara i contagiar-lo als altres.
Per cert, soc piscis,cosa que em fa tenir molts canvis d'humor (però procuro controar-los).