Caiguda lliure

Un relat de: Paika

He sigut el bassal que queda quan cau, (o es llança) un globus d' aigua de de dalt d' un gratacels.
Un petit o gran bassal, tot depèn del tamany del globus, i el tamany depenent del mal; en aquest cas, he sigut un gran bassal.

O pot ser he sigut els múltiples trossos de goma elàstica en què s'ha convertit el globus. Un globus que s'ha anat omplint d'il·lusions, d' esperances, de paraules, de petons i carícies; però que en realitat eren mentides, enganys, invencions, falsedats, fum.

La gravetat; la meva enemiga, m'ha fet caure.
O ha sigut la veritat? Que pel seu propi pes m'ha fet caure? Tan se val, ara el globus, ja ha caigut, s'ha trencat i l'aigua que contenia ara mulla el paviment.

Demà al matí, a primera hora, el sol evaporarà la part de mi que resta al sòl, la meva ànima, els meus sentiments; l'aigua.
Més tard, les brigades de neteja que envia l'ajuntament escombraran els mil·lers de bocins de plàstic que hi ha escampats al voltant de la taca d'aigua.

Comentaris

  • aix peke...![Ofensiu]
    Ailatan | 29-12-2004 | Valoració: 10

    k paxa gorda? jajaja kom ja sas aquest escrit m'encanta, potser perquè amb la nostra increible bona sort m'hi veig i m'enrecordo de quan t'he vist!ara estas radiant com sempre i espero triga a tornar-te veure al terra d'acord? i en el cas de que repeteixis perque ets així de masoca tinc l'esperança de que sere al teu costat com tants cops tu hi has estat al meu! esperan el petó que em donaràs aquesta tarda...
    ->el teu gas intestinal (que sempre queda més fi... ;p) petonets x la més maca de les nenes de part d'un altra d'aquestes.

  • sips![Ofensiu]
    Paika | 28-12-2004

    quiroga_cris_89@hotmail.com

  • aix, aix, aix...![Ofensiu]
    Capdelin | 27-12-2004

    què tens correu electrònic...????

  • Merci Capdelin, ets un sol[Ofensiu]
    Paika | 26-12-2004

    Aix capdelín...
    ets genial, autentic... únic

    no, encara no m'he aixecat del tot.
    però per aixecar-se es necessita temps.
    Primer t'has d' incorporar i reaccionar, després, posar un genoll a terra i alçar-te. Quan t'has alçat, pocurar no caure al'instant, donar-te temps, perquè sempre em de caure, hem de caure i aixecar-nos per aprendre .


    el meu escriptor és el Jordi Sierra i Fabra i ja posats el recomano a tothom que el vulgui coneixer, em especial recomano Ràbia que é sun llibre que m'ha marcat moltíssim i adormit sobre els miralls també és maquíssim

    moltissimes gràcies pels teus comentaris :)
    la veritat és que he penjat aquest perquè ahir vaig llegir els teus comentaris sobre els altres escrits que tinc i em vas animar a penjar-ne un altre. merci per fer-me continuar... molts petons( no et dire que comencis bé l'any perquè a mi em fa molta ràbi qu em'ho iguim, jo et dic que entris, estiguis, aprenguis, gaudeixis i acabis bé l'any....)


  • per cert, m´ho oblidava...[Ofensiu]
    Capdelin | 26-12-2004 | Valoració: 10

    quin és el teu escriptor preferit, autor d´aquella frase que em poses en el meu comentari i que m´ha agradat molt: "l´amor... no et deixa..."
    ( ei... si es pot saber, eh? )
    muixus!!! muà!

  • contact[Ofensiu]
    Capdelin | 26-12-2004

    Capdelin@hotmail.com

  • NO HO ENTENC[Ofensiu]
    Capdelin | 26-12-2004 | Valoració: 10

    no entenc com t´ha pogut deixar caureeeee!... espero... que ja t´hagis tornat a aixecar..... és veritat, et veig allà dalt, de nou... il-lusionada... una nova aventura!
    --- he quedat en blanc--- no sé què em passa!-------
    és que si miro la foto... em perdo!!! ( je je je )
    muà
    PAIKA = taronja+ marietes+ mar+ margarides + llibres + amics + música +... escriure + ULLS + PERSONA...

  • GRÀCIES![Ofensiu]
    Capdelin | 26-12-2004 | Valoració: 10

    per escoltar-me i tornar a escriure... estic molt content amb el teu relat...és sensacional!
    encara estic sota el xoc de la teva foto... uaaaà!
    ( n´escriuràs un altres, porfa...)

  • UAAAAAU!!!![Ofensiu]
    Capdelin | 26-12-2004 | Valoració: 10

    1. un superdeu per a tu!!! poema superoriginal, fantàstic... m´ha agradat moltíssim...
    2. l´aigua s´ha evaporat... i els trossets dels globus... recollits pels escombriaires... doncs... què queda de TU? TOT!!!... perquè et regeneres, tornes a viure... i si convé... tornaràs a enlairar-te... i a caure de nou... les vegades que faci falta... fins aconseguir que volis i aterris suaument, portada per braços lleugers que t´estimaran a "muerte!!!"
    . quina foto! uau! ara sí que et veig bé... estàs guapíssima i els teus ulls irresistibles...
    ( semblen un trosset de mar que tant estimes) contenen tota la imaginació i art que corren per les teves venes..
    3. dius que no t´agraden els rellotges, perquè et sembla que et controlen... però jo crec que amb aquesta mirada que tens... pots parar els rellotges i el temps
    4. no perdis mai aquest somriure... que és com un immens poema..
    . gràcies pel teu comentari...
    volia enviar-te u mail... però no tin...

    Una abraçada i un petoooooooÓ... i que el proper any segueixis escribint i somrient sempre
    stimo.....!!!!!!

  • Molt bo![Ofensiu]
    Linkinpark | 26-12-2004 | Valoració: 9

    Molt bonic el relat, ha estat molt interessant!

Valoració mitja: 9.71

l´Autor

Paika

11 Relats

67 Comentaris

19901 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Diguem que soc una estudiant de 16 anys que es passa els dies amb un llibre a les mans i escoltant música, quan no, està amb els amics.
M'encanta el mar i sempre que puc faig una escapada allà on sigui.
Vaig descobrir fa un parell de mesos el que ara és una de les coses que més m'agrada fer, escriure.
No m'agraden els rellotges, em fan sentir controlada; i m'inquieten molt els miralls...
tinc devilitat per les marietes,les margarides, els solets i m'encanta fer fotos dels meus ulls, un petit toc narcicista que tinc...
Procuro portar sempre alguna cosa de color taronja i un somriure a la cara i contagiar-lo als altres.
Per cert, soc piscis,cosa que em fa tenir molts canvis d'humor (però procuro controar-los).